Marcă / Model
Județ
Preț (lei)
Vânzător
67 lei
TopTechAuto
867
79 lei
TopTechAuto
867
79 lei
TopTechAuto
867
59 lei
TopTechAuto
867
ROLA CUREA ACCESORII ROVER 400 II Hatchback (RT) 414 Si 420 D 420 Si Lux 420 Di 416 Si 103cp 105cp 112cp 113cp 136cp 86cp BTA E2K6118BTA 1995 1996 1997 1998 1999 2000
67 lei
TopTechAuto
867
ROLA CUREA ACCESORII ROVER 200 II Convertible (XW) 214 1.4 216 1.6i 16V 214 1.4i 16V 103cp 111cp 90cp BTA E2K6118BTA 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
67 lei
TopTechAuto
867
67 lei
TopTechAuto
867
ROLA CUREA ACCESORII ROVER 600 I (RH) 620 Sdi 620 Ti Vitesse 105cp 200cp BTA E2K6118BTA 1994 1995 1996 1997 1998 1999
67 lei
TopTechAuto
867
67 lei
TopTechAuto
867
67 lei
TopTechAuto
867
ROLA CUREA ACCESORII ROVER 400 II (XW) 414 GSI/SI 420 GTI/GSI/Vitesse 420 Turbo 420 GSI/SLI/GTI/Vite 414 GSI/SI Cat 103cp 136cp 140cp 200cp 90cp BTA E2K6118BTA 1990 1991 1992 1993 1994 1995
67 lei
TopTechAuto
867
67 lei
TopTechAuto
867
ROLA CUREA ACCESORII ROVER 400 Tourer (XW) 1.8 i 2.0 i 136cp 146cp BTA E2K6118BTA 1994 1995 1996 1997 1998
67 lei
TopTechAuto
867
ROLA CUREA ACCESORII ROVER 400 II (RT) 414 Si 420 D 420 Si Lux 420 Di 416 Si 103cp 105cp 112cp 113cp 136cp 86cp BTA E2K6118BTA 1995 1996 1997 1998 1999 2000
67 lei
TopTechAuto
867
67 lei
TopTechAuto
867
67 lei
TopTechAuto
867
ROLA CUREA ACCESORII MG MG ZR 160 120 105 103cp 117cp 160cp BTA E2K6118BTA 2001 2002 2003 2004 2005
67 lei
TopTechAuto
867
67 lei
TopTechAuto
867
67 lei
TopTechAuto
867
ROLA CUREA ACCESORII MG MG ZT- T 1.8 T 16V 1.8 16V 120cp 160cp BTA E2K6118BTA 2003 2004 2005
67 lei
TopTechAuto
867
67 lei
TopTechAuto
867
67 lei
TopTechAuto
867
ROLA CUREA ACCESORII ROVER 75 (RJ) 2.0 V6 2.5 V6 150cp 177cp BTA E2K0001BTA 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
67 lei
TopTechAuto
867
66 lei
TopTechAuto
867
66 lei
TopTechAuto
867
curea transmisie accesorii land rover
din categoriaRola ghidaj accesorii
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.
Vezi şi ofertele pentru: