Marcă / Model
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

Suport ( tampon ) antibalans,motor 1.2 benzina/1.3 diesel, Opel Corsa D
60 lei
DezmembrariGoranu
1840

Suport antibalans motor-cutie Opel Corsa D 2006-2010 1.3 cdti 95 cp 70 kw; 1.3CDTI 69cp 51kw; 1.3CDTI 75cp 55kw; 1.3CDTI 95cp 70kw; 1.4i 66kw 90cp A13DTC; A13DTE; Z13DTJ; Z13DTE; Z14XEP 633374681
100 lei
AutoVLDpieseOpel
1314

Suport antibalans motor-cutie Opel Corsa D facelift 2010-2014 1.3 cdti 95 cp 70 kw; 1.3CDTI 69cp 51kw; 1.3CDTI 75cp 55kw; 1.3CDTI 95cp 70kw; 1.4i 66kw 90cp A13DTC; A13DTE; Z13DTJ; Z13DTE; Z14XEP 633374681
100 lei
AutoVLDpieseOpel
1314
![Tampon cutie viteza, Opel Corsa D [Fabr 2006-2013] 1.3 cdti, GM13117089 (id:432219)](https://www.pieseauto.ro/poze/tampon-cutie-viteza-opel-corsa-d-fabr-2006-2013-1/tampon-cutie-viteza-opel-corsa-d-fabr-2006-2013-1-1efedf850996030781-0-0-0-0-0.jpg)
78 lei
DezmaAuto
16987
![Tampon cutie viteze, Opel Corsa D [Fabr 2006-2013] 1.3 cdti, GM13117089 (id:420169)](https://www.pieseauto.ro/poze/tampon-cutie-viteze-opel-corsa-d-fabr-2006-2013-1/tampon-cutie-viteze-opel-corsa-d-fabr-2006-2013-1-d98cdf84f6990584a1-0-0-0-0-0.jpg)
78 lei
DezmaAuto
16987
![Tampon cutie viteze, Opel Corsa D [Fabr 2006-2013] 1.3 cdti, GM13117089 (id:420169)](https://www.pieseauto.ro/poze/tampon-cutie-viteze-opel-corsa-d-fabr-2006-2013-1/tampon-cutie-viteze-opel-corsa-d-fabr-2006-2013-1-d98cdf84f6990584a1-0-0-0-0-0.jpg)
Tampon cutie viteze, Opel Corsa D [Fabr 2006-2013] 1.3 cdti, GM13117089 (id:420169)
78 lei
DezmaOradea
2657
![Tampon cutie viteza, Opel Corsa D [Fabr 2006-2013] 1.3 cdti, GM13117089 (id:420173)](https://www.pieseauto.ro/poze/tampon-cutie-viteza-opel-corsa-d-fabr-2006-2013-1/tampon-cutie-viteza-opel-corsa-d-fabr-2006-2013-1-66664f84f69c8f1f1e-0-0-0-0-0.jpg)
Tampon cutie viteza, Opel Corsa D [Fabr 2006-2013] 1.3 cdti, GM13117089 (id:420173)
78 lei
DezmaAuto
16987
corsa d 1.3 cdti cutie viteze
din categoriaSuport cutie viteze
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Suportul cutiei de viteze este un suport asemenator cu cel de la motor. Este format din cauciuc gros si metal, fiind prins de caroserie sau de cadrul motor, si fixeaza transmisia in locul sau. De obicei, cutia de viteze este prinsa in doua astfel de suporturi, cel de-al treilea punct de fixare fiind motorul.