Marcă / Model
Alfa Romeo
20
Audi
24
BMW
14
Chevrolet
6
Chrysler
1
Citroen
76
Dacia
1
Fiat
105
Ford
11
Hyundai
1
Isuzu
2
Iveco
5
Kia
1
Lancia
41
Land Rover
2
Mercedes
30
Mini
1
Nissan
1
Opel
37
Peugeot
97
Renault
103
Seat
47
Skoda
20
Toyota
1
Volkswagen
72
Volvo
7
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
482 lei
Pieseautodetop
3393
Regulator putere de franare FIAT PUNTO (176), FIAT PUNTO Cabriolet (176C), FIAT BARCHETTA (183) - BENDIX 312026B
571 lei
Pieseautodetop
3393
1498 lei
Pieseautodetop
3393
461 lei
Pieseautodetop
3393
Regulator putere de franare RENAULT KANGOO (KC0/1_), RENAULT KANGOO Rapid (FC0/1_) - BOSCH 0 204 031 306
501 lei
Pieseautodetop
3393
520 lei
Pieseautodetop
3393
Regulator putere de franare SKODA FABIA Combi (6Y5), SKODA FABIA limuzina (6Y3), VW POLO (9N_) - BOSCH 0 204 031 682
441 lei
Pieseautodetop
3393
Regulator putere de franare RENAULT MEGANE I (BA0/1_), RENAULT MEGANE I Coup (DA0/1_), RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) - BOSCH 0 204 031 329
863 lei
Pieseautodetop
3393
433 lei
Pieseautodetop
3393
340 lei
Pieseautodetop
3393
Regulator putere de franare RENAULT MASTER II Van (FD), RENAULT MASTER II platou / sasiu (ED/HD/UD), RENAULT MASTER II bus (JD) - BOSCH 0 204 031 308
380 lei
Pieseautodetop
3393
1022 lei
Pieseautodetop
3393
566 lei
Pieseautodetop
3393
Regulator putere de franare OPEL AGILA (A) (H00), VAUXHALL AGILA Mk I (A) - BOSCH 0 204 031 174
627 lei
Pieseautodetop
3393
822 lei
Pieseautodetop
3393
568 lei
Pieseautodetop
3393
Regulator putere de franare PEUGEOT BOXER platou / sasiu (ZCT_), PEUGEOT BOXER bus (244, Z_), PEUGEOT BOXER caroserie (244) - BOSCH 0 204 031 202
289 lei
Pieseautodetop
3393
252 lei
Pieseautodetop
3393
Regulator putere de franare SEAT INCA (6K9), VW CADDY Mk II (9K9A), VW CADDY II VAN (9K9B) - BOSCH 0 204 031 290
579 lei
Pieseautodetop
3393
cmc
din categoriaRepartitor frana
.Repartitorul de frana este un sistem care manageriaza presiunea lichidului de frana in instalatia de franare. Acesta are rolul de a echilibra franarea intre punti, adica forta de franare pe puntea spate comparativ cu cea din fata. Cand are nevoie automobilul de acest sistem? Atunci cand masina este incarcata, forta de franare pe puntea spate trebuie sa fie mai mare. Echilibrul intre forta de franare pe aceste doua punti este scopul repartitorului de frana. Daca repartitorul este stricat, automobilele vor pica trestul de frane facut la inspectia tehnica periodica.
Vezi şi ofertele pentru: