Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa C Sedan (W202) 2.2 150 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa E Sedan (W210) 2.5 D 113 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa E Sedan (W210) 2.8 4-matic 204 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa E Sedan (W210) 3.2 CDI 197 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa E Sedan (W210) 2.3 150 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa E Sedan (W210) 2.8 193 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa E Sedan (W210) 2.8 4-matic 204 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa E Sedan (W210) 2.4 170 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa E Sedan (W210) 2.0 Kompressor 163 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa C Sedan (W202) 2.2 D 75 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa E Sedan (W210) 2.0 Kompressor 163 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645

Rulment Presiune Ambreiaj MERCEDES Clasa E Sedan (W210) 3.0 Turbo diesel 177 CP cod: A0002542508
200 lei
APcommercial
645
class model
din categoriaRulment presiune
Suceava. Piesele au următoarele caracteristici: second.Rulmentul care vine si el in kitul de ambreiaj este elementul care impinge diafragma placii de presiune. Acesta este legat la furca de angrenare, care poate fi actionata fie prin cablu, direct de la pedala, fie hidraulic, cum este la majoritatea masinilor moderne.