Marcă / Model
A-Class W168
2
A-Class W169
4
B-Class W246
5
C-Class W203
2
C-Class W204
4
CLS W218
1
CLS W219
1
E-Class W211
1
E-Class W212
4
M-Class W163
4
M-Class W164
3
M-Class W166
2
R-Class W251
1
S-Class W221
2
S-Class W222
1
Sprinter 906
2
Viano W639
2
Vito W639
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

100 lei
DezmembrariIasi
1769

100 lei
AutoJon
1914

150 lei
Iasidezmembraripi
948

150 lei
Iasidezmembraripi
948

Releu Buji MERCEDES-BENZ M-CLASS W163 ML 230 163.136 02.1998 ... 06.2005 2295 Benzina
238 lei
CarBreaker
8460

Releu bujii MERCEDES-BENZ M-CLASS W163 1998 - 2005 2.7 ML 270 CDI OM 612.963 0285454032
160 lei
AutoJon
1914

Releu bujii Mercedes ML W166, S class W222 W221, CLS W218, GLE X166 3.0 a6429005601
200 lei
Iasidezmembraripi
948

120 lei
AutoJon
1914

Releu bujii MERCEDES-BENZ B-CLASS II W246, W242 2011 - >, MERCEDES-BENZ VIANO W639 2003 - > 2.2 CDI OM 646.980, OM 646.982 A6519000900
100 lei
AutoJon
1914

100 lei
Iasidezmembraripi
948

333 lei
CarBreaker
8460
class model
din categoriaReleu bujii
Iasi. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.