Marcă / Model
C-Class S202
1
C-Class W202
2
C-Class W203
1
C-Class W204
15
E-Class S210
3
E-Class W210
7
E-Class W211
4
E-Class W212
22
E-Class W213
4
GLA X156
5
GLC C253
1
GLK X204
7
S-Class W221
2
SLK R172
2
Sprinter 906
2
Viano W447
1
Viano W639
15
Vito W447
1
Vito W639
15
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

119 lei
VagAutoDez
637

Releu bujii Jeep Compass 2.2 crd 2010-2015 Euro 5 cod A6511530279 motor OM A651 Mercedes E-Class C-Class
150 lei
ModusDezmembrari
1176

Releu bujii A651 cod A6519005502 Mercedes E Class 2010-2015 SW22/12 - HW31/09
150 lei
VagAutoDez
637

1000 lei
Dancor1
3207
![Releu bujii Mercedes E-Class (1995-2002) [W210] 0165458832 , 016 545 88 32 , 899054000 , 89 9054 000](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-e-class-1995-2002-w210/releu-bujii-mercedes-e-class-1995-2002-w210-74a1cf36c9ec8e545d-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii Mercedes E-Class (1995-2002) [W210] 0165458832 , 016 545 88 32 , 899054000 , 89 9054 000
100 lei
Dezmembrariauto22
422

1000 lei
PloiestiDezmembrari
1902

Releu bujii Mercedes Benz E Class W211 2.2 cdi 2002-2010 cod A6461532579
600 lei
ModusDezmembrari
1176

150 lei
ModusDezmembrari
1176

250 lei
PloiestiDezmembrari
1902

A651 Releu bujii 2.2 cdi an fab 2010-2015 cod piesa A6511530279 Jeep Patriot euro 5
100 lei
VagAutoDez
637

100 lei
Dabmobile
1362

Releu bujii 2.0 cdi mercedes glc c253 coupe e-class w213 sprinter w907 a6549001201
400 lei
ExpertinPiese
5621
class e
din categoriaReleu bujii
Prahova. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.