Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

381 lei
RazvanAutoDez
878
![Racitor ulei cutie Cod: A0995006300 Mercedes-Benz E-Class W213/S213/C238/A238 [2016 - 2020] Sedan 4-usi E 200 4MATIC 9G-TRONIC (184 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/racitor-ulei-cutie-cod-a0995006300-mercedes-benz/racitor-ulei-cutie-cod-a0995006300-mercedes-benz-ec8a9109eb3308bbe6c-0-0-0-0-0.jpg)
600 lei
Buzaauto
2048

Radiator ulei cutie de viteze automata Mercedes E-Class W212 3.0 Motorina 2012, A2045001001
381 lei
DezAutoRazvan
129
![Termoflot cutie de viteze Mercedes-Benz E-Class (2016->) [S213] 2.0 Motorina 2017, A0995006300](https://www.pieseauto.ro/poze/termoflot-cutie-de-viteze-mercedes-benz-e-class/termoflot-cutie-de-viteze-mercedes-benz-e-class-3f3f510434c2f895a38-0-0-0-0-0.jpg)
400 lei
Danlupastean
4300
![Racitor ulei cutie Cod: A0995006300 Mercedes-Benz E-Class W213 [2016 - 2020] Sedan E 200 9G-TRONIC (184 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/racitor-ulei-cutie-cod-a0995006300-mercedes-benz/racitor-ulei-cutie-cod-a0995006300-mercedes-benz-2a37810b07338098423-0-0-0-0-0.jpg)
600 lei
Buzaauto
2048
![Termoflot cutie de viteze Mercedes-Benz E-Class (2009->) [W212] 2.2 Motorina 2013, A0995002300 / CUTIE AUTOMATA](https://www.pieseauto.ro/poze/termoflot-cutie-de-viteze-mercedes-benz-e-class/termoflot-cutie-de-viteze-mercedes-benz-e-class-4de5410434c1d01c20a-0-0-0-0-0.jpg)
Termoflot cutie de viteze Mercedes-Benz E-Class (2009->) [W212] 2.2 Motorina 2013, A0995002300 / CUTIE AUTOMATA
250 lei
Danlupastean
4300

Racitor ulei cutie automata A6120700079 Mercedes E Class 2.2 2.7 2000-2006
150 lei
DezAutoCiprian
734

250 lei
Dezpetriuc
5805
class e
din categoriaRadiator cutie automata
Suceava. Piesele au următoarele caracteristici: second.Cutia automata a devenit principala componenta a unui autoturism. Pentru a functiona corespunzator, cutia automata are nevoie de propriul sau radiator. Radiatorul cutiei automate asigura o temperatura optima pentru buna functionare a acesteia. Radiatorul cutiei automate este pozitionat in partea fata a autovehiculului. La unele modele este corp comun cu radiatorul motorului, iar la altele este doar o serpentina care traverseaza partea frontala a autoturismului. Indiferent de forma si pozitie, rolul radiatorului de ulei este de a raci lichidul din interiorul cutiei.