Marcă / Model
C-Class A205
33
C-Class C205
35
C-Class S205
35
C-Class W205
41
CLK A238
33
E-Class C238
34
E-Class S213
18
E-Class W213
35
GLC X253
8
SLK R172
18
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător

615 lei
TopTechAuto
2748

734 lei
Onlymania
1114

Rulment de presiune SACHS 3189 600 065 pentru MERCEDES-BENZ C-CLASS (W205), C-CLASS (W205) 2013-2023
776 lei
AutoJoy
88

539 lei
TopTechAuto
2748

650 lei
Onlymania
1114

Rulment de presiune SACHS 3189 600 064 pentru MERCEDES-BENZ C-CLASS (W205), C-CLASS (W205) 2013-2023
693 lei
AutoJoy
88

Rulment presiune ambreiaj MERCEDES W205/W213/C238 1,6-2,0 14- - Cod intern: M20420792 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
641 lei
Autoeshop
9522

693 lei
AutoJoy
88

Rulment de presiune SACHS 3189 600 065 pentru MERCEDES-BENZ C-CLASS (W205), C-CLASS cupe (C205) 2015-2023
776 lei
AutoJoy
88

615 lei
TopTechAuto
2748

615 lei
TopTechAuto
2748

Rulment de presiune SACHS 3189 600 065 pentru MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S205) 2014-2021
734 lei
Onlymania
1114

734 lei
Onlymania
1114

Rulment presiune ambreiaj MERCEDES W205/W213 2,0-2,1 14- - Cod intern: W20043251 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
606 lei
Autoeshop
9522

Rulment de presiune SACHS 3189 600 064 pentru MERCEDES-BENZ C-CLASS (W205), C-CLASS T-Model (S205) 2014-2023
693 lei
AutoJoy
88

776 lei
AutoJoy
88

539 lei
TopTechAuto
2748

Rulment de presiune SACHS MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S205) 2014-2021 - 3189 600 064
539 lei
TopTechAuto
2748

650 lei
Onlymania
1114

539 lei
TopTechAuto
2748

Rulment de presiune SACHS MERCEDES-BENZ C-CLASS Cabriolet (A205) 2016-2019 - 3189 600 064
539 lei
TopTechAuto
2748

650 lei
Onlymania
1114

539 lei
TopTechAuto
2748

Rulment de presiune SACHS MERCEDES-BENZ E-CLASS Cabriolet (A238) 2017-2022 - 3189 600 064
539 lei
TopTechAuto
2748

734 lei
Onlymania
1114

539 lei
TopTechAuto
2748

Rulment de presiune SACHS MERCEDES-BENZ C-CLASS Cabriolet (A205) 2016-2020 - 3189 600 065
615 lei
TopTechAuto
2748
class c 2015 w205
din categoriaRulment presiune
.Rulmentul care vine si el in kitul de ambreiaj este elementul care impinge diafragma placii de presiune. Acesta este legat la furca de angrenare, care poate fi actionata fie prin cablu, direct de la pedala, fie hidraulic, cum este la majoritatea masinilor moderne.