Marcă / Model
C-Class W204
14
C-Class W205
2
CLS W219
1
E-Class W211
6
E-Class W212
2
E-Class W213
1
GL-Class X164
1
M-Class W164
5
R-Class W251
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

940 lei
Comnico
5239

514 lei
Bestautovest
39315

Unitate de control bujii incandescente Mercedes Clasa C W204 2007-, Clasa E W211 2003-, A6461532579
614 lei
Bestautovest
39315

180 lei
DezAutoDEX
742

Releu Buji Mercedes C Class W205 / E Class W212 2.2 CDI An 2014 COD : A6519005602
300 lei
Scbacus
9186

675 lei
Comnico
5239

454 lei
Bestautovest
39315

Unitate de control bujii incandescente # Mercedes-benz C-class 2011 2012 2013 2014 # 0884032 # METZGER
611 lei
Comnico
5239

Unitate de control bujii incandescente # Mercedes-benz C-class 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 # 0884037 # METZGER
609 lei
Comnico
5239

332 lei
Comnico
5239

497 lei
Comnico
5239
class c 2014
din categoriaReleu bujii
Arad Arad.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.