Marcă / Model
A-Class W168
2
A-Class W176
3
A-Class W177
1
B-Class W246
3
C-Class A205
3
C-Class C204
3
C-Class C205
3
C-Class CL203
2
C-Class S202
1
C-Class S203
4
C-Class S204
7
C-Class S205
4
C-Class W202
1
C-Class W203
4
C-Class W204
9
C-Class W205
4
CL-Class C215
1
CLA C117
3
CLA C118
1
CLA X117
1
CLA X118
1
CLK A207
5
CLK A209
2
CLK A238
1
CLK C209
3
CLS C257
1
CLS X218
5
E-Class C207
5
E-Class C238
1
E-Class S210
2
E-Class S211
5
E-Class S212
5
E-Class S213
1
E-Class W210
2
E-Class W211
5
E-Class W212
5
E-Class W213
1
G-Class W461
4
G-Class W463
3
GL-Class X164
5
GL-Class X166
2
GLA X156
1
GLC C253
3
GLC X253
3
GLK X204
7
M-Class W163
1
M-Class W164
4
M-Class W166
5
R-Class W251
5
S-CLASS W140
1
S-Class W221
5
S-Class W222
5
SL R129
1
SL R230
1
SLK R171
1
SLK R172
3
Viano W447
4
Viano W639
7
Vito W447
4
Vito W638
2
Vito W639
7
X-Class 470
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
class c 2014
din categoriaReleu bujii
Alba.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.