Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

1594 lei
Comnico
5229

250 lei
BMWautodez
1215

Racitor Ulei Termoflot Cutie Viteze Mercedes C Class W204 E Class W212 2.2 Cdi Automat Euro 5
250 lei
BMWautodez
1215

360 lei
DezAutoDEX
739

Racitor ulei cutie automata Mercedes x156 x156 w242 w176 w246 w117 cla gla racitor cutie
270 lei
DezAutoDEX
739

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz C-class 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90870 # NISSENS
621 lei
Comnico
5229

435 lei
Comnico
5229

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz C-class 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90859 # NISSENS
378 lei
Comnico
5229

378 lei
Comnico
5229

378 lei
Comnico
5229

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz E-class 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90863 # NISSENS
435 lei
Comnico
5229

373 lei
Comnico
5229

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz S-class 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90863 # NISSENS
435 lei
Comnico
5229

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz S-class 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 310053 # NRF
373 lei
Comnico
5229

293 lei
Comnico
5229

293 lei
Comnico
5229

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz E-class 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 310053 # NRF
373 lei
Comnico
5229

178 lei
Comnico
5229

178 lei
Comnico
5229

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz C-class 2009 2010 2011 2012 2013 2014 # KS 05 0036 # KALTSTADT
191 lei
Comnico
5229

191 lei
Comnico
5229

1152 lei
Comnico
5229
class automata
din categoriaRadiator cutie automata
Arad.Cutia automata a devenit principala componenta a unui autoturism. Pentru a functiona corespunzator, cutia automata are nevoie de propriul sau radiator. Radiatorul cutiei automate asigura o temperatura optima pentru buna functionare a acesteia. Radiatorul cutiei automate este pozitionat in partea fata a autovehiculului. La unele modele este corp comun cu radiatorul motorului, iar la altele este doar o serpentina care traverseaza partea frontala a autoturismului. Indiferent de forma si pozitie, rolul radiatorului de ulei este de a raci lichidul din interiorul cutiei.