Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

250 lei
BMWautodez
1216

1611 lei
Comnico
5230

Racitor Ulei Termoflot Cutie Viteze Mercedes C Class W204 E Class W212 2.2 Cdi Automat Euro 5
250 lei
BMWautodez
1216

360 lei
DezAutoDEX
739

Racitor ulei cutie automata Mercedes x156 x156 w242 w176 w246 w117 cla gla racitor cutie
270 lei
DezAutoDEX
739

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz S-class 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90859 # NISSENS
382 lei
Comnico
5230

382 lei
Comnico
5230

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz A-class 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 # CLC57000P # MAHLE
1136 lei
Comnico
5230

1136 lei
Comnico
5230

382 lei
Comnico
5230

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz C-class 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90870 # NISSENS
621 lei
Comnico
5230

435 lei
Comnico
5230

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz E-class 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90863 # NISSENS
435 lei
Comnico
5230

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz C-class 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 310053 # NRF
377 lei
Comnico
5230

435 lei
Comnico
5230

377 lei
Comnico
5230

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz E-class 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 310053 # NRF
377 lei
Comnico
5230

191 lei
Comnico
5230

191 lei
Comnico
5230

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz C-class 2009 2010 2011 2012 2013 2014 # 31275 # NRF
293 lei
Comnico
5230

178 lei
Comnico
5230

293 lei
Comnico
5230
class automata
din categoriaRadiator cutie automata
Arad.Cutia automata a devenit principala componenta a unui autoturism. Pentru a functiona corespunzator, cutia automata are nevoie de propriul sau radiator. Radiatorul cutiei automate asigura o temperatura optima pentru buna functionare a acesteia. Radiatorul cutiei automate este pozitionat in partea fata a autovehiculului. La unele modele este corp comun cu radiatorul motorului, iar la altele este doar o serpentina care traverseaza partea frontala a autoturismului. Indiferent de forma si pozitie, rolul radiatorului de ulei este de a raci lichidul din interiorul cutiei.