Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

1604 lei
Comnico
5244

250 lei
BMWautodez
1224

Racitor Ulei Termoflot Cutie Viteze Automata Mercedes E Class W212 C Class W204 Cls W207 2.2 Cdi
250 lei
BMWautodez
1224

360 lei
DezAutoDEX
743

Racitor ulei cutie automata Mercedes x156 x156 w242 w176 w246 w117 cla gla racitor cutie
270 lei
DezAutoDEX
743

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz C-class 2009 2010 2011 2012 2013 2014 # KS 05 0036 # KALTSTADT
213 lei
Comnico
5244

213 lei
Comnico
5244

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz C-class 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90859 # NISSENS
380 lei
Comnico
5244

1143 lei
Comnico
5244

623 lei
Comnico
5244

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz C-class 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90863 # NISSENS
436 lei
Comnico
5244

375 lei
Comnico
5244

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz E-class 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90859 # NISSENS
380 lei
Comnico
5244

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz S-class 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90859 # NISSENS
380 lei
Comnico
5244

375 lei
Comnico
5244

293 lei
Comnico
5244

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz B-class 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 # CLC57000P # MAHLE
1143 lei
Comnico
5244

375 lei
Comnico
5244

178 lei
Comnico
5244

Radiator racire ulei cutie de viteze automata # Mercedes-benz E-class 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 90863 # NISSENS
436 lei
Comnico
5244

293 lei
Comnico
5244

178 lei
Comnico
5244
class automat
din categoriaRadiator cutie automata
Arad Arad.Cutia automata a devenit principala componenta a unui autoturism. Pentru a functiona corespunzator, cutia automata are nevoie de propriul sau radiator. Radiatorul cutiei automate asigura o temperatura optima pentru buna functionare a acesteia. Radiatorul cutiei automate este pozitionat in partea fata a autovehiculului. La unele modele este corp comun cu radiatorul motorului, iar la altele este doar o serpentina care traverseaza partea frontala a autoturismului. Indiferent de forma si pozitie, rolul radiatorului de ulei este de a raci lichidul din interiorul cutiei.