Marcă / Model
A-Class W168
1
A-Class W169
1
A-Class W176
5
B-Class W245
2
B-Class W246
3
C-Class S202
1
C-Class W202
2
C-Class W203
2
C-Class W204
23
C-Class W205
7
Citan W415
2
CLA C117
2
CLA X117
2
E-Class S210
2
E-Class W210
5
E-Class W211
3
E-Class W212
21
E-Class W213
4
GLA X156
7
GLC C253
1
GLK X204
7
M-Class W164
1
S-CLASS W140
1
S-Class W221
2
SLK R172
2
Sprinter 906
2
Viano W447
1
Viano W639
15
Vito W447
1
Vito W639
15
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

100 lei
VagAutoDez
636

Releu bujii cod A6519000900 MERCEDES C CLASS W204 MERCEDES E CLASS W212 2010-2019 Euro 5 2.2 CDI
119 lei
VagAutoDez
636

150 lei
ModusDezmembrari
1175

150 lei
ModusDezmembrari
1175

Releu bujii Mercedes Benz A-Class w176 2.2 CDI cod a6519005502 an 2009 - 2014
120 lei
PromotorDez
149

150 lei
Dezmembrariauto22
421

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class W168 Hatchback cod-A0255452832/ A 025 545 28 32/ 0255452832
150 lei
DezAlex
1522

Releu bujii 2.0 cdi mercedes glc c253 coupe e-class w213 sprinter w907 a6549001201
400 lei
ExpertinPiese
5611

300 lei
Dancor1
3203

1000 lei
Dancor1
3203

500 lei
PloiestiDezmembrari
1891

250 lei
Harydezmembrari
3638

Releu bujii Mercedes-Benz C-Class W204 facelift 2.2 cdi 2010-2019 cod A6519000900 motor 651
150 lei
ModusDezmembrari
1175

150 lei
ModusDezmembrari
1175

150 lei
VagAutoDez
636
class a
din categoriaReleu bujii
Prahova. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.