Marcă / Model
A-Class W169
1
A-Class W176
12
A-Class W177
11
B-Class W246
12
C-Class A205
14
C-Class C204
6
C-Class C205
18
C-Class S204
19
C-Class S205
26
C-Class W204
20
C-Class W205
29
CLK A207
7
CLK A238
4
E-Class C207
10
E-Class C238
8
E-Class S212
21
E-Class S213
16
E-Class W212
26
E-Class W213
17
M-Class W166
6
S-Class W221
6
S-Class W222
4
Viano W447
16
Vito W447
16
X-Class 470
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

299 lei
Dezrom
2936

499 lei
FullDezromAuto
35

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class (W176) 180 CDI 1.5 109cp cod piesa : 8200558438
199 lei
Dezrom
2936

499 lei
FullDezromAuto
35

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class (W176) 160 CDI 1.5 90cp cod piesa : 110678071R
299 lei
Dezrom
2936

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class (W176) 160 CDI 1.5 90cp cod piesa : 8200558438
199 lei
Dezrom
2936

Releu bujii A6549009900 Mercedes-Benz A-Class (W177) 180 d 116cp OM 654.920
499 lei
FullDezromAuto
35

249 lei
Dezrom
2936

249 lei
Dezrom
2936

Releu bujii A6549009900 Mercedes-Benz A-Class (W177) 200 d 150cp OM 654.920
499 lei
FullDezromAuto
35

Releu bujii A6549009900 Mercedes-Benz A-Class (W177) 220 d 190cp OM 654.920
499 lei
FullDezromAuto
35

499 lei
Dezrom
2936

Releu bujii A6549009900 Mercedes-Benz A-Class (W177) 200d 4-matic 150cp OM 654.920
499 lei
Dezrom
2936

299 lei
FullDezromAuto
35

299 lei
Dezrom
2936

299 lei
Dezrom
2936

299 lei
FullDezromAuto
35

299 lei
Dezrom
2936

299 lei
Dezrom
2936

Releu bujii Mercedes-Benz B-Class (W246, W242) 160 CDI 1.5 90cp cod piesa : 8200558438
199 lei
Dezrom
2936

Releu bujii Mercedes-Benz A-Class (W176) 160 CDI 1.5 90cp cod piesa : 8200558438
199 lei
FullDezromAuto
35
class a
din categoriaReleu bujii
Olt. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.