Marcă / Model
A-Class W176
1
A-Class W177
2
B-Class W246
2
C-Class S204
1
C-Class W204
4
C-Class W205
3
E-Class C207
1
E-Class W212
4
E-Class W213
3
GLC C253
1
GLK X204
3
M-Class W166
4
Sprinter 906
2
Viano W447
1
Vito W447
1
Vito W639
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

320 lei
Pitstopdiesel
1481

Releu bujii Mercedes Clasa C w204 w212 A6519000900 A6519005502 / 2011 2012 2013 2014 2015
120 lei
Pitstopdiesel
1481

Releu bujii MERCEDES-BENZ Clasa E Coupe (C207) E 220 BlueTEC 2.1 177cp A6519005502
150 lei
DnyDezCatana
65

150 lei
DnyDezCatana
65

150 lei
DnyDezCatana
65

150 lei
DnyDezCatana
65

Releu bujii MERCEDES-BENZ Clasa C Sedan (W204) C220 CDI 2.2 4-matic 170cp A6519005502
150 lei
DnyDezCatana
65

Releu bujii Mercedes 2.2 cdi a6519005602 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
80 lei
Pitstopdiesel
1481

150 lei
DnyDezCatana
65

150 lei
DnyDezCatana
65
class a 2014
din categoriaReleu bujii
Mures. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.