Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

50 lei
Autohep
3370
![Supapa presiune turbo Mercedes E-Class (2002->) [W211] a0041539328 . 0041539328](https://www.pieseauto.ro/poze/supapa-presiune-turbo-mercedes-e-class-2002-w211/supapa-presiune-turbo-mercedes-e-class-2002-w211-3f336100e014e8b6319-0-0-0-0-0.jpg)
119 lei
Expertauto1
19917
![Supapa presiune turbo Mercedes CL Class (2001->) [CL203] a0041539328 . 0041539328](https://www.pieseauto.ro/poze/supapa-presiune-turbo-mercedes-cl-class-2001/supapa-presiune-turbo-mercedes-cl-class-2001-3f336100e014e8b6319-0-0-0-0-0.jpg)
Supapa presiune turbo Mercedes CL Class (2001->) [CL203] a0041539328 . 0041539328
119 lei
Expertauto1
19917

750 lei
APcommercial
641

750 lei
APcommercial
641

Actuator Turbina Mercedes Clasa E Sedan (W212) 3.0 CDI BlueTEC 4-matic 258 CP cod: 781751
700 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

Actuator Turbina Mercedes Clasa E Sedan (W212) 3.0 CDI BlueTEC 258 CP cod: 781751
700 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

Actuator Turbina Mercedes Clasa R (W251) 3.0 CDI 4-matic 211 CP cod: 781751
700 lei
APcommercial
641

Actuator Turbina Mercedes Clasa S Sedan (W222) 3.0 CDI BlueTEC 4-matic 258 CP cod: 781751
700 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

750 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

Actuator Turbina Mercedes Clasa C T-modell (S204) 3.0 CDI 231 CP cod: 6NW009660
750 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

Actuator Turbina Mercedes Clasa E Cabrio (A207) 3.0 CDI BlueTEC 258 CP cod: 781751
700 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

700 lei
APcommercial
641

Actuator Turbina Mercedes Clasa C T-modell (S204) 3.0 CDI 231 CP cod: 781751
700 lei
APcommercial
641

Actuator Turbina Mercedes Clasa R (V251) 3.0 CDI 4-matic 211 CP cod: 781751
700 lei
APcommercial
641
class a 2014
din categoriaActuator turbo
Suceava. Piesele au următoarele caracteristici: second.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.