Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
![Carcasa filtru ulei Cod: A1661800710 A1661800710 Mercedes-Benz A-Class W168 [1997 - 2001] Hatchback A 140 MT (82 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/carcasa-filtru-ulei-cod-a1661800710-a1661800710/carcasa-filtru-ulei-cod-a1661800710-a1661800710-b24bf10c095fc87c770-0-0-0-0-0.jpg)
Carcasa filtru ulei Cod: A1661800710 A1661800710 Mercedes-Benz A-Class W168 [1997 - 2001] Hatchback A 140 MT (82 hp)
100 lei
DezmembrariBragadiru
3465
![Carcasa filtru ulei Cod: A1661800710 A1661800710 Mercedes-Benz A-Class W168 [1997 - 2001] Hatchback A 140 MT (82 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/carcasa-filtru-ulei-cod-a1661800710-a1661800710/carcasa-filtru-ulei-cod-a1661800710-a1661800710-b24bf10c095fc87c770-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
DezRomBragadiru
1779
![Carcasa filtru ulei Mercedes-Benz A-Class W168 [1997 - 2001] Hatchback A 160 AT (102 hp) 1.6 I](https://www.pieseauto.ro/poze/carcasa-filtru-ulei-mercedes-benz-a-class-w168/carcasa-filtru-ulei-mercedes-benz-a-class-w168-3bfd4fa46e8c01ddcf-0-0-0-0-0.jpg)
123 lei
DezRomBragadiru
1779
![Carcasa filtru ulei Mercedes-Benz A-Class W168 [1997 - 2001] Hatchback A 160 AT (102 hp) 1.6 I](https://www.pieseauto.ro/poze/carcasa-filtru-ulei-mercedes-benz-a-class-w168/carcasa-filtru-ulei-mercedes-benz-a-class-w168-3bfd4fa46e8c01ddcf-0-0-0-0-0.jpg)
Carcasa filtru ulei Mercedes-Benz A-Class W168 [1997 - 2001] Hatchback A 160 AT (102 hp) 1.6 I
123 lei
DezmembrariBragadiru
3465
class a 2000
din categoriaCarcasa filtru ulei
Ilfov. Piesele au următoarele caracteristici: second.Carcasa filtrului de ulei este un element intalnit la masinile care au filtre textile, fara carcasa de metal proprie. Adica este o carcasa din plastic sau metal care se infileteaza direct pe motor si in care se introduce filtrul. Carcasa filtrului este special fabricata pentru un anumit tip de motor, nu este universala, si tine, de cele mai multe ori, pe toata durata de viata a masinii. Sunt si cazuri in care carcasa filtrului de ulei crapa, deoarece este din plastic si pozitionat intr-o zona vulnerabila a motorului unde poate sa primeasca socuri mecanice.