Marcă / Model
Berlingo 2
2
C4
1
C4 2
3
C5 2
2
DS4
1
DS5
1
Jumper
24
Jumper 2
12
jumpy
22
Jumpy 2
2
Xantia
23
Xsara
9
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
480 lei
TopTechAuto
865
198 lei
Advanceautovanz
1182
198 lei
Advanceautovanz
1182
RADIATOR ULEI TERMOFLOT CITROEN JUMPER I Platform/Chassis (230) 2.5 TDi 4x4 2.5 D 4x4 2.5 TDi 1.9 TD 2.5 D 107cp 86cp 90cp 92cp NRF NRF 31246 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002
480 lei
TopTechAuto
865
198 lei
Advanceautovanz
1182
Radiator Racire Ulei Citroen Jumper 1 Typ230 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 31735 11-540-975
198 lei
Advanceautovanz
1182
480 lei
TopTechAuto
865
198 lei
Advanceautovanz
1182
Radiator Racire Ulei Citroen Jumper 1 Typ230 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 31735 11-540-975
198 lei
Advanceautovanz
1182
228 lei
TopTechAuto
865
Radiator Racire Ulei Citroen Jumper 1 Typ230 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 31735 11-540-975
198 lei
Advanceautovanz
1182
RADIATOR ULEI TERMOFLOT PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.8 HDI 2.8 HDi 4x4 2.8 HDi 2.5 DT 126cp 128cp 84cp THERMOTEC D4P003TT 1997 1998 1999 2000 2001 2002
228 lei
TopTechAuto
865
480 lei
TopTechAuto
865
198 lei
Advanceautovanz
1182
RADIATOR ULEI TERMOFLOT PEUGEOT BOXER Bus (230P) 1.9 D 2.5 D 4x4 2.5 TDI 4x4 2.5 TDI 1.9 TD 2.5 D 1.9 TD 4x4 107cp 69cp 86cp 90cp 92cp NRF NRF 31246 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002
480 lei
TopTechAuto
865
480 lei
TopTechAuto
865
198 lei
Advanceautovanz
1182
RADIATOR ULEI TERMOFLOT PEUGEOT BOXER Platform/Chassis (ZCT_) 1.9 TD 2.5 D 2.5 TDI 4x4 2.5 TDI 107cp 86cp 90cp 92cp NRF NRF 31246 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002
480 lei
TopTechAuto
865
480 lei
TopTechAuto
865
480 lei
TopTechAuto
865
RADIATOR ULEI TERMOFLOT CITROEN XANTIA (X1_, X2_) 1.9 Turbo D 2.1 Turbo D 12V 109cp 90cp NRF NRF 31246 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
480 lei
TopTechAuto
865
480 lei
TopTechAuto
865
480 lei
TopTechAuto
865
citroen jumper 1997
din categoriaRadiator ulei termoflot
.Radiatorul de ulei este un dispozitiv metalic de racire a uleiului. Acesta se monteaza in partea din fata a masinii, ca sa se raceasca prin intermediul aerului circulat la viteza. Radiatorul de ulei este conectat la motor prin 2 conducte. Uleiul circulat prin radiator si care necesita racire este impins de catre pompa. De obicei, un radiator de ulei are dimeniuni reduse.
Vezi şi ofertele pentru: