84 lei
Autoeshop
8224
84 lei
Autoeshop
8224
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN C5 I (DC_) - Cod intern: W20203616 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8224
83 lei
Autoeshop
8224
84 lei
Autoeshop
8224
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN DISPATCH platou/sasiu (BU_, BV_, BW_, BX_) - Cod intern: W20034515 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8224
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN DISPATCH Van (BS_, BT_, BY_, BZ_) - Cod intern: W20034515 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8224
84 lei
Autoeshop
8224
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN XSARA caroserie - Cod intern: W20034515 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8224
84 lei
Autoeshop
8224
84 lei
Autoeshop
8224
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN XSARA PICASSO (N68) - Cod intern: W20034515 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8224
84 lei
Autoeshop
8224
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN C4 cupe (LA_) - Cod intern: W20034515 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8224
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN C4 I (LC_) - Cod intern: W20034515 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8224
84 lei
Autoeshop
8224
84 lei
Autoeshop
8224
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN XSARA Estate (N2) - Cod intern: W20203616 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8224
83 lei
Autoeshop
8224
83 lei
Autoeshop
8224
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN XSARA (N1) - Cod intern: W20203616 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8224
83 lei
Autoeshop
8224
83 lei
Autoeshop
8224
Rola ghidare/conducere curea transmisie CITROEN BERLINGO (MF) - Cod intern: W20203616 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8224
83 lei
Autoeshop
8224
83 lei
Autoeshop
8224
citroen c5 2001 2002
din categoriaRola ghidaj accesorii
Citroen Berlingo
Cluj.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.