Marcă / Model
Berlingo
90
C-Crosser
4
C2
9
C3
9
C3 2
3
C3 Pluriel
9
C4
32
C4 2
34
C4 Aircross
7
C4 Cactus
9
DS3
6
DS4
14
DS5
14
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
70 lei
TopTechAuto
864
66 lei
TopTechAuto
864
Pivot Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT 307 (3A/C), PEUGEOT 307 SW (3H) - TRISCAN 8500 28535
33 lei
Pieseautodetop
3392
52 lei
TopTechAuto
864
65 lei
TopTechAuto
864
Pivot PEUGEOT 307 (3A/C), PEUGEOT 307 SW (3H), PEUGEOT 307 CC (3B) - MONROE L28535
118 lei
Pieseautodetop
3392
PIVOT Fata Dreapta/Stanga CITROEN C4 I (LC_) DELPHI TC1022 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
66 lei
TopTechAuto
864
70 lei
TopTechAuto
864
Pivot PEUGEOT 307 (3A/C), PEUGEOT 307 SW (3H), PEUGEOT 307 CC (3B) - TOPRAN 720 227
109 lei
Pieseautodetop
3392
65 lei
TopTechAuto
864
55 lei
TopTechAuto
864
PIVOT Fata Dreapta/Stanga CITROEN C4 Coupe (LA_) MEYLE 11-16 010 0000 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
66 lei
TopTechAuto
864
66 lei
TopTechAuto
864
Pivot PEUGEOT 307 (3A/C), PEUGEOT 307 SW (3H), PEUGEOT 307 CC (3B) - FLENNOR FL824-D
29 lei
Pieseautodetop
3392
PIVOT Fata Dreapta/Stanga CITROEN C4 Coupe (LA_) TRW MOTO JBJ701 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
62 lei
TopTechAuto
864
84 lei
TopTechAuto
864
46 lei
Pieseautodetop
3392
PIVOT Fata Dreapta/Stanga CITROEN C4 I (LC_) TRW MOTO JBJ701 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
62 lei
TopTechAuto
864
63 lei
TopTechAuto
864
32 lei
Pieseautodetop
3392
PIVOT Fata Dreapta/Stanga CITROEN C4 I (LC_) Lemforder LMI27299 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
84 lei
TopTechAuto
864
63 lei
TopTechAuto
864
143 lei
Pieseautodetop
3392
PIVOT Fata Dreapta/Stanga CITROEN C4 I (LC_) FEBI FE21490 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
60 lei
TopTechAuto
864
60 lei
TopTechAuto
864
94 lei
TopTechAuto
864
citroen c4 2005
din categoriaPivot
.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.