69 lei
Autoeshop
8266
78 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW X5 (E70) - Cod intern: W20203722 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
67 lei
Autoeshop
8266
74 lei
Autoeshop
8266
84 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW X5 (E70) - Cod intern: W20229491 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW X6 (E71, E72) - Cod intern: W20034587 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
8266
69 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW X1 (E84) - Cod intern: W20034587 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
8266
69 lei
Autoeshop
8266
69 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 3 Cabriolet (E93) - Cod intern: W20034587 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
8266
69 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 3 (E90) - Cod intern: W20034587 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 5 (F10, F18) - Cod intern: W20034587 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
8266
69 lei
Autoeshop
8266
69 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 5 (E60) - Cod intern: W20034587 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
8266
69 lei
Autoeshop
8266
69 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 1 (E87) - Cod intern: W20034587 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
8266
69 lei
Autoeshop
8266
78 lei
Autoeshop
8266
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW Z4 (E85) - Cod intern: W20203678 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
78 lei
Autoeshop
8266
78 lei
Autoeshop
8266
78 lei
Autoeshop
8266
caroserie bmw x5
din categoriaRola ghidaj accesorii
BMW E90
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.