Marcă / Model
Chrysler
324
Citroen
1
Daewoo
5
Iveco
4
Jeep
3
Mercedes
1251
Peugeot
1
Seat
268
SsangYong
70
Toyota
3
Volkswagen
392
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
43 lei
TopTechAuto
862
Supapa admisie MERCEDES-BENZ SPRINTER 3 5-t platou sasiu 906 SWAG 10 93 9393
20 lei
BesoiuPieseAuto
4695
23 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa admisie MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), MERCEDES-BENZ G-CLASS Cabrio (W463), MERCEDES-BENZ M-CLASS (W163) - TRW Engine Component 261124
48 lei
Pieseautodetop
3392
24 lei
Pieseautodetop
3392
Supapa admisie MERCEDES-BENZ M-CLASS (W163) - Cod intern: W20214361 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
26 lei
Autoeshop
8127
21 lei
PieseAutoBesoiu
1532
Supapa admisie MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platou sasiu 901 902 SWAG 10 93 9393
20 lei
BesoiuPieseAuto
4695
42 lei
Comnico
4674
Supapa admisie MERCEDES-BENZ M-CLASS (W163), MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W203), MERCEDES-BENZ C-CLASS Sportscoupe (CL203) - IPSA VL169700
85 lei
Pieseautodetop
3392
98 lei
Pieseautodetop
3392
c220
din categoriaSupapa admisie
.Supapele sunt elementele care inchid si deschid orificiile de trecere a amestecului combustibil in cilindrii motorului si in afara acestora: supapele de admisie permit intrarea amestecului combustibil din galeria de amisie, iar cele de evacuare permit iesirea gazelor arse catre galeria de evacuare. Supapele sunt formate dintr-o tija cilindrica si un taler care opreste efectiv trecerea gazelor prin asezarea etansa pe scaunul supapei. Supapele sunt intens solicitate termic, mecanic si la uzura. Deoarece supapele de admisie sunt instalate in camera de ardere ele pot ajunge sa lucreze la temperaturi de 300-400 de grade Celsius si trebuie fabricate din materiale rezistente. In vederea imbunatatirii performantelor motoarelor se opteaza adeseori pentru marirea numarului de supape aferente fiecarui cilindru, cea mai uzuala varianta actuala fiind cea cu 4 supape pe piston. Inlocuirea supapelor unui motor presupune cunostinte solide de mecanica si accesul la o serie de scule si echipamente speciale.
Vezi şi ofertele pentru: