Preț (lei)
Vânzător

192 lei
Auto_farm
12587

192 lei
Auto_farm
12587

Fulie curea. arbore cotit Crankshaft pulley FORD B-MAX C-MAX II ECOSPORT FIESTA FIESTA VI FOCUS III GRAND C-MAX MONDEO IV FORD FOCUS III (DYB), Sedan, 07.2010 - BTA E6G0015BTA
192 lei
Auto_farm
12587

192 lei
Auto_farm
12587

192 lei
Auto_farm
12587

Fulie curea. arbore cotit Crankshaft pulley FORD B-MAX C-MAX II ECOSPORT FIESTA FIESTA VI FOCUS III GRAND C-MAX MONDEO IV FORD FOCUS III, Hatchback Van, 01.2011 - BTA E6G0015BTA
192 lei
Auto_farm
12587

Fulie curea. arbore cotit Crankshaft pulley FORD B-MAX C-MAX II ECOSPORT FIESTA FIESTA VI FOCUS III GRAND C-MAX MONDEO IV FORD C-MAX II (BH), Van, 12.2010 - BTA E6G0015BTA
192 lei
Auto_farm
12587

192 lei
Auto_farm
12587

Fulie arbore cotit FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), Dubita, 04.2010 - Febi Bilstein 32214
264 lei
Auto_farm
12587

286 lei
Auto_farm
12587

192 lei
Auto_farm
12587

Fulie curea. arbore cotit Crankshaft pulley FORD B-MAX C-MAX II ECOSPORT FIESTA FIESTA VI FOCUS III GRAND C-MAX MONDEO IV FORD FUSION (JU_), Turism, 08.2002 - 12.2012 BTA E6G0015BTA
192 lei
Auto_farm
12587

Fulie curea. arbore cotit Crankshaft pulley VOLVO C30 S40 II V40 V50 FORD C-MAX II FOCUS I FOCUS II FOCUS III GRAND C-MAX FORD FOCUS III (BM), Sedan, 07.2010 - BTA E6G0012BTA
225 lei
Auto_farm
12587

227 lei
Auto_farm
12587

192 lei
Auto_farm
12587

Fulie curea. arbore cotit Fulie curea arbore cotit FORD C-MAX FOCUS C-MAX FOCUS MONDEO IV VOLVO C30 S40 V50 1.4-1.6 01.03- FORD MONDEO IV (BA7), Hatchback, 03.2007 - 01.2015 Corteco 80001195
227 lei
Auto_farm
12587

227 lei
Auto_farm
12587

227 lei
Auto_farm
12587

Fulie curea. arbore cotit Crankshaft pulley VOLVO C30 S40 II V40 V50 FORD C-MAX II FOCUS I FOCUS II FOCUS III GRAND C-MAX FORD MONDEO IV (BA7), Hatchback, 03.2007 - 01.2015 BTA E6G0012BTA
225 lei
Auto_farm
12587

225 lei
Auto_farm
12587

225 lei
Auto_farm
12587

242 lei
Auto_farm
12587
c max 1.6 tdci 2011
din categoriaFulie vibrochen
Bihor.Fulia de vibrochen (fulie arbore cotit sau fulie motor) transmite rotatia catre organele anexe ale motorului: alternatorul, compresorul de aer conditionat, pompa de servodirectie, pompa de apa etc. La cele mai multe motoare moderne, constructia acesteia include si un amortizor de vibratii care protejeaza tot ansamblul de eventuale socuri. Aceste modele au o durata de viata limitata, datorata in special imbatranirii cauciucului din care sunt fabricate, unii producatori recomandand inlocuirea lor la fiecare 120.000 km parcursi sau la aparitia vibratiilor neobisnuite in functionarea motorului.