Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

350 lei
Dezrom
2934

350 lei
FullDezromAuto
35

Racitor ulei cutie automata original MERCEDES-BENZ Clasa C Coupe (C204) C 250 1.8 204 cai cod : A0995001100
350 lei
FullDezromAuto
35

350 lei
Dezrom
2934

449 lei
FullDezromAuto
35

Racitor ulei cutie automata MERCEDES-BENZ Clasa C T-modell (S204) C 250 CDI 2.2 204 cai cod : A0995001100
350 lei
Dezrom
2934

Racitor ulei cutie automata original MERCEDES-BENZ Clasa C Sedan (W204) C250 CGI 1.8 204 cai cod : A0995001100
350 lei
Dezrom
2934

350 lei
Dezrom
2934

Racitor ulei cutie automata original MERCEDES-BENZ Clasa C Sedan (W204) C250 CDI 2.2 204 cai cod : A0995001100
350 lei
Dezrom
2934

449 lei
Dezrom
2934

449 lei
Dezrom
2934

Termoflot cutie viteze automata MERCEDES-BENZ Clasa C Coupe (C205) 2.1 CDI 204 cai cod:A0995002500
449 lei
Dezrom
2934

449 lei
Dezrom
2934

Termoflot cutie viteze automata MERCEDES Clasa C Sedan (W205) 2.1 CDI BlueTEC 4-matic 204 cai cod:A0995002500
449 lei
FullDezromAuto
35

Racitor ulei cutie automata MERCEDES-BENZ Clasa C T-modell (S204) C 250 CDI 2.2 204 cai cod : A0995001100
350 lei
FullDezromAuto
35

449 lei
Dezrom
2934

350 lei
FullDezromAuto
35

Termoflot cutie viteze automata MERCEDES-BENZ Clasa C Cabrio (A205) 2.1 CDI 204 cai cod:A0995002500
449 lei
Dezrom
2934

350 lei
FullDezromAuto
35

350 lei
FullDezromAuto
35

Termoflot cutie viteze automata MERCEDES-BENZ Clasa C Coupe (C205) 2.1 CDI 204 cai cod:A0995002500
449 lei
FullDezromAuto
35

449 lei
FullDezromAuto
35

449 lei
FullDezromAuto
35

Termoflot cutie viteze automata MERCEDES-BENZ Clasa C Cabrio (A205) 2.1 CDI 204 cai cod:A0995002500
449 lei
FullDezromAuto
35
c class 204
din categoriaRadiator cutie automata
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Cutia automata a devenit principala componenta a unui autoturism. Pentru a functiona corespunzator, cutia automata are nevoie de propriul sau radiator. Radiatorul cutiei automate asigura o temperatura optima pentru buna functionare a acesteia. Radiatorul cutiei automate este pozitionat in partea fata a autovehiculului. La unele modele este corp comun cu radiatorul motorului, iar la altele este doar o serpentina care traverseaza partea frontala a autoturismului. Indiferent de forma si pozitie, rolul radiatorului de ulei este de a raci lichidul din interiorul cutiei.