Marcă / Model
C-Class W204
20
C-Class W205
7
E-Class W212
12
GLA X156
5
GLK X204
7
S-Class W221
2
SLK R172
2
Viano W639
12
Vito W639
12
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

150 lei
ModusDezmembrari
1182

RELEU BUJII MERCEDES C-CLASS W204 2.2 CDI EURO 5 AN 2011/2014 COD A6519000900 / 0522120204
300 lei
PloiestiDezmembrari
1916

119 lei
VagAutoDez
647

RELEU BUJII MERCEDES C-CLASS W204 2.2 CDI EURO 5 AN 2011/2014 COD A6519000900 / 0522120204
300 lei
Dancor1
3211

RELEU BUJII MERCEDES C-CLASS(W204) 2.2CDI - COD A6519000900 - AN 2011/2014
150 lei
PloiestiDezmembrari
1916

150 lei
ModusDezmembrari
1182

Releu bujii Mercedes-Benz C-Class W204 2.2 cdi euro 5 motor OM A651 cod A6519000900
150 lei
ModusDezmembrari
1182

RELEU BUJII MERCEDES C KLASSE W205 / 2.2 CDI / 2013, COD: A6519005502
150 lei
PloiestiDezmembrari
1916

100 lei
PloiestiDezmembrari
1916

150 lei
VagAutoDez
647

300 lei
PloiestiDezmembrari
1916

RELEU BUJII MERCEDES C-CLASS W205 / 2.2 CDI / AN : 2015 / A6519003003
500 lei
PloiestiDezmembrari
1916

150 lei
ModusDezmembrari
1182

100 lei
VagAutoDez
647

Releu bujii A651 Mercedes GLA 2.2 CDI 2014 avand cod original A6519000900 euro 5
100 lei
VagAutoDez
647
c class 2014
din categoriaReleu bujii
Prahova.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.