Marcă / Model
B-Max
3
C-Max
63
Fiesta
10
Fiesta 5
38
Fiesta 6
12
Focus
81
Focus 2
117
Focus 3
22
Focus C-Max
63
Focus Turnier
16
Fusion
38
Galaxy
9
Galaxy 2
13
Grand C-Max
8
Kuga
19
Mondeo
4
Mondeo 2
2
Mondeo 3
1
Mondeo 4
16
Mondeo Turnier
9
S-Max
16
Tourneo Connect
2
Tourneo Courier
2
Transit
2
Transit Connect
2
vezi toate [+]
Județ
Arad
11
Arges
1
Bihor
32
Bucuresti
4
Cluj
24
Galati
1
Giurgiu
1
Iasi
1
Ilfov
3
Maramures
3
Mures
1
Neamt
10
Suceava
33
Timis
16
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
100 lei
DezRomBragadiru
1371
100 lei
DezmembrariBragadiru
2863
RELEU BUJII FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) HUCO HUCO132182 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
207 lei
TopTechAuto
1022
30 lei
Alexandrumanager
2415
RELEU BUJII FORD FOCUS II (DA_, HCP, DP) HUCO HUCO132182 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
207 lei
TopTechAuto
1022
269 lei
Autoeshop
8262
269 lei
Autoeshop
8262
Releu bujii Citroen C5 C2 C3 C4 C8 Berlingo C-crosser Jumpy Focus C-Max Fiesta 206 207 307 407 607 9640469680
100 lei
Vasiloiu0ncl
7600
90 lei
DezautoAdrian
653
bujii ford focus 2 tdci
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.