Marcă / Model
A1
10
A4 B6
6
A4 B7
4
A4 B8
3
A4 B9
6
A4 B9 Allroad
5
A5
8
A6 C6
3
A6 C7
3
A6 C8
2
A7
2
A8
3
Q3
3
Q5
3
Q7
3
S3
2
S4
4
S5
3
S5 B7
3
S5 B8
3
TT
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Unitate de control,bujii incandescente AUDI A3 (8P1) (2003 - 2012) BOSCH 0 281 003 083 piesa NOUA
91 lei
AutopiesaRO
10714
95 lei
OnePlusAuto
435
95 lei
OnePlusAuto
435
Unitate de control,bujii incandescente AUDI A3 (8P1) (2003 - 2012) BOSCH 0 281 003 083
79 lei
Luk4Parts
21
Unitate de control bujii incandescente AUDI A3 (8P1) - Cod intern: W20279108 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
8130
95 lei
CadyAutoConstanta
4764
Unitate de control,bujii incandescente Volkswagen AUDI A3 (8P1) 2003-2012 #3 0281003083
100 lei
Expertauto1
14477
Unitate de control bujii incandescente AUDI A3 Cabriolet (8P7) - Cod intern: W20279108 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
8130
87 lei
PieseAutoSuceava
5296
181 lei
PieseAutoSuceava
5296
180 lei
Autoeshop
8130
180 lei
Autoeshop
8130
Unitate de control,bujii incandescente (GSE152 BER) AUDI,SEAT,SKODA,VW
299 lei
PieseAutoSuceava
5296
300 lei
PieseAutoSuceava
5296
110 lei
CadyAutoConstanta
4764
Unitate de control bujii incandescente AUDI A1 (8X1, 8XF) - Cod intern: W20279108 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
8130
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (100658 FEBI BILSTEIN) AUDI,SEAT,SKODA,VW
243 lei
PieseAutoSuceava
5296
bujie bosch audi a3 8p1
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.