Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
405 lei
TopTechAuto
1013
334 lei
Pieseautodetop
3410
RELEU BUJII BMW 3 (E90) BORGWARNER (BERU) GSE 105 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
386 lei
TopTechAuto
1013
178 lei
EuropeAutoParts
562
405 lei
TopTechAuto
1013
Releu bujii original bmw 3 e46, 3 e90, 5 e60, 6 e63, 7 e65, x3 e83, x5 e53, x5 e70 mot2.5 si 3.0 diesel
900 lei
Autoactiv016
7655
465 lei
TopTechAuto
1013
1070 lei
SsvAuto
24791
RELEU BUJII BMW 1 Convertible (E88) BORGWARNER (BERU) GSE 105 2008 2009 2010 2011 2012 2013
386 lei
TopTechAuto
1013
405 lei
TopTechAuto
1013
RELEU BUJII BMW X3 (E83) BORGWARNER (BERU) GSE 105 2007 2008 2009 2010 2011
386 lei
TopTechAuto
1013
RELEU BUJII BMW 3 Coupe (E92) BORGWARNER (BERU) GSE 105 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
386 lei
TopTechAuto
1013
405 lei
TopTechAuto
1013
RELEU BUJII BMW 3 Touring (E91) BORGWARNER (BERU) GSE 105 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
386 lei
TopTechAuto
1013
RELEU BUJII BMW 3 Convertible (E93) BORGWARNER (BERU) GSE 105 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
386 lei
TopTechAuto
1013
bmw e90 2008
din categoriaReleu bujii
BMW X3 E83
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.