Marcă / Model
E39
3
E46
1
E60
5
E61
4
E90
7
E91
1
E92
1
E93
1
F01
7
F02
2
F06
1
F07
14
F10
21
F11
10
F12
1
F13
1
F30
3
F31
1
F32
1
F33
1
F36
1
X3 F25
1
X4 F26
1
X5 E53
2
X5 E70
3
X5 F15
4
X6 E71
2
X6 F16
4
vezi toate [+]
Județ
Arges
5
Botosani
1
Buzau
1
Dolj
3
Ialomita
2
Iasi
1
Ilfov
1
Olt
22
Prahova
2
Satu-Mare
2
Suceava
1
Teleorman
4
Timis
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
150 lei
DezmembrariIasi
1537
250 lei
DezmembrariPitesti
1402
100 lei
Dezmembrariandrei
5406
Releu bujii E2110022360 BMW E60 3.0 530d BMW E90 3.0 X5 E53 E70 am 2004-2012
100 lei
DismantledPartsRR
36
100 lei
AutoPartsAndrei
13
Releu bujii incandescente Cod: 0522140102 BMW Seria 5 F07 [2009 - 2013] Gran Turismo liftback 530d Steptronic (245 hp)
400 lei
Buzaauto
1702
bmw 530d
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: