Marcă / Model
E36
100
E39
132
E46
87
E60
77
E61
3
E63
1
E64
1
E90
28
E92
1
E93
1
X3 E83
2
X5 E53
96
Z4 E85
3
Z4 E86
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
65 lei
Autoeshop
8242
66 lei
Autoeshop
8242
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 5 (E39) - Cod intern: W20152546 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
65 lei
Autoeshop
8242
78 lei
Autoeshop
8242
53 lei
Autoeshop
8242
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 5 (E39) - Cod intern: W20152545 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
69 lei
Autoeshop
8242
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 5 (E39) - Cod intern: W20152550 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
66 lei
Autoeshop
8242
85 lei
Autoeshop
8242
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 5 Touring (E39) - Cod intern: W20034567 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
65 lei
Autoeshop
8242
66 lei
Autoeshop
8242
65 lei
Autoeshop
8242
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW Z3 cupe (E36) - Cod intern: W20034567 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
65 lei
Autoeshop
8242
65 lei
Autoeshop
8242
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 3 cupe (E36) - Cod intern: W20034567 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
65 lei
Autoeshop
8242
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW X3 (E83) - Cod intern: W20034567 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
65 lei
Autoeshop
8242
65 lei
Autoeshop
8242
65 lei
Autoeshop
8242
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 5 Touring (E34) - Cod intern: W20034567 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
65 lei
Autoeshop
8242
65 lei
Autoeshop
8242
65 lei
Autoeshop
8242
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 3 Cabriolet (E36) - Cod intern: W20034567 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
65 lei
Autoeshop
8242
65 lei
Autoeshop
8242
66 lei
Autoeshop
8242
Rola ghidare/conducere curea transmisie BMW 5 Touring (E61) - Cod intern: W20034567 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
65 lei
Autoeshop
8242
65 lei
Autoeshop
8242
65 lei
Autoeshop
8242
bmw 525 e39
din categoriaRola ghidaj accesorii
Cluj.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.