Marcă / Model
A-Class W168
1
A-Class W169
8
A-Class W177
1
B-Class W245
5
B-Class W246
1
C-Class W203
7
C-Class W204
7
C-Class W205
1
CLA C118
1
CLS C257
1
E-Class W210
1
E-Class W211
3
E-Class W212
8
E-Class W213
1
GL-Class X164
2
GLC C253
1
M-Class W163
5
M-Class W164
3
M-Class W166
1
R-Class W251
2
S-Class W221
3
Sprinter 906
1
Viano W447
1
Vito W447
1
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

100 lei
DepotAutoParts
2154
![Radiator Racire Racitor Ulei Lichid Transmisie Cutie Viteze Automata Mercedes Clasa A Class W169 2.0 CDI 2004 - 2012 Cod A1695000200 [M3871]](https://www.pieseauto.ro/poze/radiator-racire-racitor-ulei-lichid-transmisie/radiator-racire-racitor-ulei-lichid-transmisie-a4a47108ac75f009ba6-0-0-0-0-0.jpg)
200 lei
SDG
6453

150 lei
AutoDezCMG
930
![Radiator Racire Racitor Ulei Lichid Transmisie Cutie Viteze Automata Mercedes Clasa B Class W245 2.0 CDI 2004 - 2012 Cod A1695000200 [M3871]](https://www.pieseauto.ro/poze/radiator-racire-racitor-ulei-lichid-transmisie/radiator-racire-racitor-ulei-lichid-transmisie-a4a47108ac75f009ba6-0-0-0-0-0.jpg)
200 lei
SDG
6453

Termoflot cutie viteze automata 7G-TRONIC Mercedes E Class W212 2.2 DIESEL 2011-2016 COD A2045002200
200 lei
OptimalAutoParts2
72

Racitor ulei termoflot Mercedes C Class W203 C270 Mercedes M Class w163 motor 2.7 Cod A6120700079 \ A 612 070
100 lei
AbcPieseAuto
3803

TERMOFLOT MERCEDES C CLASS W204 2009 2.2 CDI AUTOMAT OM651911 COD A6511800865 (id: 648)
350 lei
DepotAutoParts
2154

150 lei
Autorent
2176

Termoflot cutie viteze automata 7G-TRONIC Mercedes E Class W212 2.2 DIESEL 2011-2016 COD A2045002200
200 lei
OptimalAutoParts
2005

390 lei
ALDPiese
534

Termoflot Radiator Racire Ulei Lichid Transmisie Cutie Viteze Automata Mercedes Clasa C Class W203 C200 C220 2.2 CDI 2000 - 2007
100 lei
SDG
6453

100 lei
SDG
6453
automat a class
din categoriaRadiator ulei termoflot
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Radiatorul de ulei este un dispozitiv metalic de racire a uleiului. Acesta se monteaza in partea din fata a masinii, ca sa se raceasca prin intermediul aerului circulat la viteza. Radiatorul de ulei este conectat la motor prin 2 conducte. Uleiul circulat prin radiator si care necesita racire este impins de catre pompa. De obicei, un radiator de ulei are dimeniuni reduse.