183 lei
PieseAutoSuceava
5455
319 lei
TopTechAuto
1007
Unitate de control,bujii incandescente Audi AUDI TT Roadster (8J9) 2007-2014 #3 0281003085
168 lei
Expertauto1
14946
290 lei
PieseAutoSuceava
5455
319 lei
TopTechAuto
1007
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (100656 FEBI BILSTEIN) AUDI,SEAT,SKODA,VW
174 lei
PieseAutoSuceava
5455
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (49577 FEBI BILSTEIN) AUDI,SEAT,SKODA,VW
224 lei
PieseAutoSuceava
5455
319 lei
TopTechAuto
1007
RELEU BUJII AUDI A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) MEYLE 114 880 0003 2009 2010 2011 2012 2013 2014
319 lei
TopTechAuto
1007
168 lei
Expertauto1
14946
295 lei
PieseAutoSuceava
5455
Unitate de control,bujii incandescente (1148800010S MEYLE) AUDI,SEAT,SKODA,VW
416 lei
PieseAutoSuceava
5455
319 lei
TopTechAuto
1007
319 lei
TopTechAuto
1007
319 lei
TopTechAuto
1007
319 lei
TopTechAuto
1007
Unitate de control,bujii incandescente Audi AUDI TT Roadster (8J9) 2007-2014 #2 038907281B
202 lei
Expertauto1
14946
319 lei
TopTechAuto
1007
319 lei
TopTechAuto
1007
319 lei
TopTechAuto
1007
RELEU BUJII AUDI A3 Sportback (8PA) MEYLE 114 880 0003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
319 lei
TopTechAuto
1007
audi
din categoriaReleu bujii
Audi TT
Suceava.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: