Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
432 lei
TopTechAuto
1054
432 lei
TopTechAuto
1054
432 lei
TopTechAuto
1054
416 lei
TopTechAuto
1054
AX CU CAME AUDI Q5 (8RB) 2.0 TFSI quattro 180cp 224cp 230cp KOLBENSCHMIDT 50 007 670 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
432 lei
TopTechAuto
1054
416 lei
TopTechAuto
1054
AX CU CAME AUDI A3 Limousine (8VS, 8VM) 40 TFSI quattro 2.0 TFSI 2.0 TFSI quattro S3 quattro 40 TFSI 190cp 290cp 292cp 300cp 310cp VAICO V10-3935 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
416 lei
TopTechAuto
1054
432 lei
TopTechAuto
1054
AX CU CAME AUDI A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI 2.0 TFSI quattro S3 quattro 190cp 290cp 310cp VAICO V10-3935 2016 2017
416 lei
TopTechAuto
1054
AX CU CAME AUDI TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro 286cp 306cp 310cp KOLBENSCHMIDT 50 007 670 2014
432 lei
TopTechAuto
1054
AX CU CAME AUDI A6 C8 Avant (4A5) 45 TFSI Mild Hybrid 45 TFSI Mild Hybrid quattro 245cp VAICO V10-3935 2018
416 lei
TopTechAuto
1054
432 lei
TopTechAuto
1054
432 lei
TopTechAuto
1054
AX CU CAME AUDI A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 45 TFSI Mild Hybrid quattro 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro 2.0 TFSI quattro 245cp 249cp 252cp KOLBENSCHMIDT 50 007 670 2016 2017 2018 2019
432 lei
TopTechAuto
1054
416 lei
TopTechAuto
1054
416 lei
TopTechAuto
1054
416 lei
TopTechAuto
1054
416 lei
TopTechAuto
1054
AX CU CAME AUDI A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro 40 TFSI quattro 2.0 TFSI 2.0 TFSI quattro 40 TFSI 190cp 290cp 300cp 310cp KOLBENSCHMIDT 50 007 670 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
432 lei
TopTechAuto
1054
AX CU CAME AUDI A1 Sportback (GBA) 40 TFSI 200cp KOLBENSCHMIDT 50 007 670 2018
432 lei
TopTechAuto
1054
AX CU CAME AUDI Q7 (4MB, 4MG) 2.0 TFSI quattro 252cp KOLBENSCHMIDT 50 007 670 2015
432 lei
TopTechAuto
1054
audi q3
din categoriaAxe came
Audi Q7
Suceava.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.