Preț (lei)
Vânzător
47 lei
AutopiesaRO
10766
47 lei
AutopiesaRO
10766
Supapa admisie AUDI A6 Avant (4B5, C5) (1997 - 2005) FRECCIA R4852/SARCR piesa NOUA
47 lei
AutopiesaRO
10766
46 lei
AutopiesaRO
10766
47 lei
AutopiesaRO
10766
Supapa admisie AUDI A6 Avant (4A, C4) (1994 - 1997) FRECCIA R4852/SARCR piesa NOUA
47 lei
AutopiesaRO
10766
Supapa admisie AUDI A6 Avant (4F5, C6) (2005 - 2011) FRECCIA R4852/SARCR piesa NOUA
47 lei
AutopiesaRO
10766
46 lei
AutopiesaRO
10766
47 lei
AutopiesaRO
10766
47 lei
AutopiesaRO
10766
Supapa admisie AUDI A6 Avant (4B5, C5) (1997 - 2005) BGA V033413 piesa NOUA
37 lei
AutopiesaRO
10766
Supapa admisie AUDI A6 Avant (4F5, C6) (2005 - 2011) BGA V033413 piesa NOUA
37 lei
AutopiesaRO
10766
Supapa admisie AUDI A6 Allroad (4FH, C6) (2006 - 2011) FRECCIA R6206/S piesa NOUA
47 lei
AutopiesaRO
10766
Supapa admisie AUDI A6 Avant (4B5, C5) (1997 - 2005) FEBI BILSTEIN 21038 piesa NOUA
64 lei
AutopiesaRO
10766
46 lei
AutopiesaRO
10766
Supapa admisie AUDI A6 Avant (4A, C4) (1994 - 1997) INTERVALVES 1039.002 piesa NOUA
48 lei
AutopiesaRO
10766
46 lei
AutopiesaRO
10766
46 lei
AutopiesaRO
10766
Supapa admisie AUDI A6 Avant (4A, C4) (1994 - 1997) FAI AutoParts IV39123 piesa NOUA
45 lei
AutopiesaRO
10766
Supapa admisie AUDI A6 Allroad (4FH, C6) (2006 - 2011) AE V94691 piesa NOUA
56 lei
AutopiesaRO
10766
audi a6
din categoriaSupapa admisie
Bucuresti.Supapele sunt elementele care inchid si deschid orificiile de trecere a amestecului combustibil in cilindrii motorului si in afara acestora: supapele de admisie permit intrarea amestecului combustibil din galeria de amisie, iar cele de evacuare permit iesirea gazelor arse catre galeria de evacuare. Supapele sunt formate dintr-o tija cilindrica si un taler care opreste efectiv trecerea gazelor prin asezarea etansa pe scaunul supapei. Supapele sunt intens solicitate termic, mecanic si la uzura. Deoarece supapele de admisie sunt instalate in camera de ardere ele pot ajunge sa lucreze la temperaturi de 300-400 de grade Celsius si trebuie fabricate din materiale rezistente. In vederea imbunatatirii performantelor motoarelor se opteaza adeseori pentru marirea numarului de supape aferente fiecarui cilindru, cea mai uzuala varianta actuala fiind cea cu 4 supape pe piston. Inlocuirea supapelor unui motor presupune cunostinte solide de mecanica si accesul la o serie de scule si echipamente speciale.