Preț (lei)
Vânzător
349 lei
Pieseautodetop
3393
83 lei
Autoeshop
8136
Comutator aprindere AUDI A6 Avant (4A, C4) - Cod intern: W20138823 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8136
514 lei
Pieseautodetop
3393
83 lei
Autoeshop
8136
Comutator aprindere AUDI A6 Avant (4B5, C5) - Cod intern: W20138823 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8136
Unitate de control,sistem de aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW PASSAT limuzina (3B2), AUDI A6 limuzina (4B2, C5) - TOPRAN 111 739
478 lei
Pieseautodetop
3393
276 lei
Autoeshop
8136
Comutator aprindere AUDI A6 (4A, C4) - Cod intern: W20205186 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
276 lei
Autoeshop
8136
276 lei
Autoeshop
8136
276 lei
Autoeshop
8136
Comutator aprindere AUDI A6 Avant (4B5, C5) - Cod intern: W20205187 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
201 lei
Autoeshop
8136
201 lei
Autoeshop
8136
Unitate de control,sistem de aprindere AUDI 90 (8C, B4), AUDI 80 Avant (8C, B4), AUDI 100 limuzina (4A, C4) - BOSCH 0 227 100 209
1120 lei
Pieseautodetop
3393
Comutator aprindere AUDI 90 (8C, B4), AUDI 80 Avant (8C, B4), AUDI 100 limuzina (4A, C4) - HCO 138052
476 lei
Pieseautodetop
3393
83 lei
Autoeshop
8136
83 lei
Autoeshop
8136
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), AUDI A8 limuzina (4D2, 4D8), AUDI A3 (8L1) - BERU ZM062
812 lei
Pieseautodetop
3393
83 lei
Autoeshop
8136
83 lei
Autoeshop
8136
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), FORD FIESTA Mk III (GFJ), VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) - MEYLE 100 800 0074
1202 lei
Pieseautodetop
3393
83 lei
Autoeshop
8136
83 lei
Autoeshop
8136
Comutator aprindere AUDI A8 (4D2, 4D8) - Cod intern: W20205186 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
276 lei
Autoeshop
8136
276 lei
Autoeshop
8136
276 lei
Autoeshop
8136
audi a6 fabricatie 2000 piesa
din categoriaAprindere electronica
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.