Marcă / Model
A1
1
A3 8P
1
A4 B5
80
A4 B6
163
A4 B7
131
A4 B8
46
A4 B9
4
A5
6
A5 8W6
1
A6 C5
6
A6 C7
7
A7
6
A8
10
A8 D4
3
Q3
1
Q5
7
Q7
6
Q7 4M
1
R8
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
849 lei
Smartshop
6848
556 lei
AutopiesaRO
10714
AX CAME CHIULASA 1 EVACUARE SI AX CAME CHIULASA 2 MIC ADMISIE AUDI A4 8K Q5 Q3 A6 C7 177 CP CGLC CMGB CGLD
350 lei
Acm_auto
1667
789 lei
AutopiesaRO
10714
846 lei
Luk4Parts
21
Ax cu came AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) (2002 - 2009) FRECCIA CM05-2120
526 lei
Luk4Parts
21
500 lei
Acm_auto
1667
789 lei
AutopiesaRO
10714
Ax cu came AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) (2002 - 2009) FAI AutoParts C279 piesa NOUA
854 lei
AutopiesaRO
10714
585 lei
Luk4Parts
21
Ax cu came AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) (2002 - 2009) KOLBENSCHMIDT 50006300
575 lei
Luk4Parts
21
AX CAME SKODA OCTAVIA II, SUPERB II VW CC golf passat sharan audi a3 a4 a5 50007634
1742 lei
MecDiesel
63
632 lei
Smartshop
6848
899 lei
Smartshop
6848
Ax AX CAME CHIULASA 3.0 V6 TDI EURO 5/6 2011-2018 AUDI A4 A A6 A7 Q5 A8 Q7 TOUAREG PHAETON CAYENNE
500 lei
Acm_auto
1667
789 lei
AutopiesaRO
10714
930 lei
AutopiesaRO
10714
Ax cu came AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) (2002 - 2009) FRECCIA CM05-2127
774 lei
Luk4Parts
21
875 lei
AutopiesaRO
10714
500 lei
Acm_auto
1667
Ax cu came AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) (2002 - 2009) FRECCIA CM05-2127 piesa NOUA
858 lei
AutopiesaRO
10714
526 lei
Luk4Parts
21
500 lei
Acm_auto
1667
Ax cu came AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) (2002 - 2009) FRECCIA CM05-2188 piesa NOUA
508 lei
AutopiesaRO
10714
Ax cu came AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) (2002 - 2009) FRECCIA CM05-2190 piesa NOUA
561 lei
AutopiesaRO
10714
audi a4
din categoriaAxe came
Bucuresti.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.