Preț (lei)
Vânzător
377 lei
Bestautovest
35202
318 lei
PieseAutoSuceava
5296
POMPA AER SECUNDARA AUDI A3 1.6,1.8 1996-,A4 1.6,1.8,1.8T,2.4,2.8 1994-,VW GOLF IV 1.6,2.0,2.3,2.8 1997-,PASSAT B5 1.6,1.8,1.8T,2.3,2.8 1996-
317 lei
Smartshop
6848
150 lei
EuroPieseAuto
1
150 lei
EuroPieseAuto
1
Pompa aer secundara AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW TRANSPORTER / CARAVELLE Mk IV bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW), VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) - METZGER 08990
886 lei
Pieseautodetop
3392
POMPA AER SECUNDARA AUDI A4 8D2, B5 1994->2000 , electric, pentru 1.6-74 KW; 1.6-75 KW; 1.8-92 KW; 2.4-121 KW; 2.4-120 KW; 2.8-142 KW; 1.8 quattro-92 KW; 1.8 T-110 KW; 2.4 quattro-121 KW; 2.8 quattro-142 KW;
409 lei
Smartshop
6848
150 lei
EuroPieseAuto
1
150 lei
EuroPieseAuto
1
Pompa aer secundara AUDI A4 limuzina (8D2, B5), AUDI A3 (8L1), VW PASSAT limuzina (3B2) - PIERBURG 7.21851.31.0
871 lei
Pieseautodetop
3392
3028 lei
Pieseautodetop
3392
Pompa Aer Secundara Audi A4 Avant 1997/03-2001/09 B5 2.4 quattro 121KW 165CP Cod 8D0906613B
150 lei
EuroPieseAuto
1
Pompa Aer Secundara Audi A4 Avant 1997/08-2001/09 B5 2.4 120KW 163CP Cod 06A959253B
150 lei
EuroPieseAuto
1
150 lei
EuroPieseAuto
1
1200 lei
Pieseautodetop
3392
Pompa Aer Secundara Audi A4 Avant 1997/03-2001/09 B5 2.4 121KW 165CP Cod 06A959253B
150 lei
EuroPieseAuto
1
150 lei
EuroPieseAuto
1
3028 lei
Pieseautodetop
3392
Pompa Aer Secundara Audi A4 1997/03-2000/11 B5 2.4 quattro 121KW 165CP Cod 8D0906613B
150 lei
EuroPieseAuto
1
150 lei
EuroPieseAuto
1
150 lei
EuroPieseAuto
1
Pompa Aer Secundara Audi A4 1997/03-2000/11 B5 2.4 121KW 165CP Cod 06A959253B
150 lei
EuroPieseAuto
1
573 lei
Pieseautodetop
3392
150 lei
EuroPieseAuto
1
Pompa Aer Secundara Audi A4 1997/03-2000/11 B5 2.4 quattro 121KW 165CP Cod 8D0906613B
150 lei
EuroPieseAuto
1
Pompa Aer Secundara Audi A4 1997/08-2000/11 B5 2.4 quattro 120KW 163CP Cod 8D0906613B
150 lei
EuroPieseAuto
1
audi a4 fabricatie 1997
din categoriaPompa aer secundara
.Pompa de aer secundara ajuta motorul sa functioneze corect pe perioada pornirii la rece. Aceasta injecteaza un flux continuu de aer in admisie avand rolul de a stabiliza relantiul. De obicei porneste un interval de 1-2 minute, in functie de temperatura de afara la prima pornire a motorului in ziua respectiva. Trebuie mentionat ca si aceasta pompa de aer are un mic filtru de aer care trebuie si el schimbat la un interval de timp.