Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
944 lei
TopTechAuto
988
915 lei
TopTechAuto
988
AX CU CAME AUDI A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI 2.0 TFSI quattro 170cp 200cp 220cp AE CAM981 2004 2005 2006 2007 2008
1113 lei
TopTechAuto
988
1276 lei
TopTechAuto
988
744 lei
TopTechAuto
988
AX CU CAME AUDI A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI 2.0 TFSI quattro 170cp 200cp 220cp KOLBENSCHMIDT 50 007 586 2004 2005 2006 2007 2008
1144 lei
TopTechAuto
988
AX CU CAME AUDI A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI 2.0 TFSI quattro 200cp 220cp MOTIVE MOTT2191 2004 2005 2006 2007 2008
551 lei
TopTechAuto
988
915 lei
TopTechAuto
988
AX CU CAME AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI 2.0 TFSI quattro 170cp 200cp AMC AMC647293 2004 2005 2006 2007 2008
944 lei
TopTechAuto
988
915 lei
TopTechAuto
988
944 lei
TopTechAuto
988
AX CU CAME AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI 2.0 TFSI quattro 170cp 200cp 220cp AE CAM981 2004 2005 2006 2007 2008
1113 lei
TopTechAuto
988
1276 lei
TopTechAuto
988
AX CU CAME AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI 2.0 TFSI quattro 200cp 220cp MOTIVE MOTT2190 2004 2005 2006 2007 2008
744 lei
TopTechAuto
988
AX CU CAME AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI 2.0 TFSI quattro 170cp 200cp 220cp KOLBENSCHMIDT 50 007 586 2004 2005 2006 2007 2008
1144 lei
TopTechAuto
988
551 lei
TopTechAuto
988
1113 lei
TopTechAuto
988
AX CU CAME AUDI A4 B7 Convertible (8HE) 2.0 TFSI 16V 200cp AE CAM982 2006 2007 2008 2009
1276 lei
TopTechAuto
988
744 lei
TopTechAuto
988
551 lei
TopTechAuto
988
AX CU CAME AUDI A4 B7 Convertible (8HE) 2.0 TFSI 16V 200cp KOLBENSCHMIDT 50 007 586 2006 2007 2008 2009
1144 lei
TopTechAuto
988
726 lei
TopTechAuto
988
726 lei
TopTechAuto
988
AX CU CAME AUDI A4 B7 Convertible (8HE) 1.8 T 163cp AE CAM744 2006 2007 2008 2009
726 lei
TopTechAuto
988
915 lei
TopTechAuto
988
944 lei
TopTechAuto
988
audi a4 b7 2007 2.0
din categoriaAxe came
Audi TT
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.
Vezi şi ofertele pentru: