Preț (lei)
Vânzător
187 lei
Pieseautodetop
3392
233 lei
Autoeshop
8130
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), AUDI A6 limuzina (4A, C4), AUDI A8 limuzina (4D2, 4D8) - FEBI BILSTEIN 26414
349 lei
Pieseautodetop
3392
233 lei
Autoeshop
8130
514 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere AUDI A4 (8E2, B6) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8130
Comutator aprindere AUDI A4 (8EC, B7) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8130
233 lei
Autoeshop
8130
Comutator aprindere AUDI A4 Avant (8ED, B7) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8130
83 lei
Autoeshop
8130
83 lei
Autoeshop
8130
Comutator aprindere AUDI A4 (8E2, B6) - Cod intern: W20138823 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8130
83 lei
Autoeshop
8130
Comutator aprindere SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW GOLF Mk III (1H1) - MOBILETRON IG-B018
138 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), AUDI A6 limuzina (4A, C4), AUDI A8 limuzina (4D2, 4D8) - SWAG 30 92 6414
693 lei
Pieseautodetop
3392
201 lei
Autoeshop
8130
523 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere AUDI A4 (8D2, B5) - Cod intern: W20205187 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
201 lei
Autoeshop
8130
812 lei
Pieseautodetop
3392
233 lei
Autoeshop
8130
Comutator aprindere AUDI A3 (8L1) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8130
233 lei
Autoeshop
8130
233 lei
Autoeshop
8130
Comutator aprindere AUDI A3 Sportback (8PA) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8130
83 lei
Autoeshop
8130
83 lei
Autoeshop
8130
audi a4 2003
din categoriaAprindere electronica
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.