A1
52
A3 8P
47
A4 B6
58
A4 B7
12
A4 B8
11
A4 B9
52
A4 B9 Allroad
5
A5
67
A6 C6
12
A6 C7
11
A6 C8
52
A7
5
A8
11
A8 D4
2
Q2
1
Q3
2
Q5
9
Q7
12
S3
4
S4
4
S5
5
S5 B7
5
S5 B8
5
TT
11
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
157 lei
Xdrive016
8417
157 lei
Xdrive016
8417
338 lei
Comnico
4733
324 lei
Autoeshop
8281
Unitate de control bujii incandescente AUDI A5 Sportback (8TA) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8281
416 lei
PieseAutoSuceava
5500
128 lei
Xdrive016
8417
Releu bujii incandescente AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B9, A4 B9, A5, A6 C8, A7, CHEVROLET CAPTIVA, CRUZE, LACETTI, NUBIRA, CHRYSLER SEBRING, VOYAGER V 1.6 d-2.8D 10.01-
128 lei
Xdrive016
8417
324 lei
Autoeshop
8281
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (100656 FEBI BILSTEIN) AUDI,SEAT,SKODA,VW
174 lei
PieseAutoSuceava
5500
128 lei
Xdrive016
8417
Unitate de control,bujii incandescente (0281003085 BOSCH) AUDI,SEAT,SKODA,VW
183 lei
PieseAutoSuceava
5500
290 lei
PieseAutoSuceava
5500
Unitate de control,bujii incandescente (1148800003 MEYLE) AUDI,SEAT,SKODA,VW
295 lei
PieseAutoSuceava
5500
87 lei
PieseAutoSuceava
5500
audi a3 a4 a5 a6
din categoriaReleu bujii
Audi
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.