Preț (lei)
Vânzător
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
Conducta retur injectoare Audi A3 Sportback (8PA) [Fabr 2004-2013] OEM 2.0 TDI CFFB
80 lei
Priscom
2114
82 lei
Autoeshop
8127
Furtun supracurgere combustibil AUDI A1 Sportback (8XA, 8XK) - Cod intern: W20147099 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8127
Furtun supracurgere combustibil AUDI A1 (8X1, 8XF) - Cod intern: W20147099 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
Furtun supracurgere combustibil AUDI TT (8J3) - Cod intern: W20147099 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
Furtun supracurgere combustibil VOLKSWAGEN CADDY III caroserie (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) - Cod intern: W20147099 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
Furtun supracurgere combustibil VOLKSWAGEN CC (358) - Cod intern: W20147099 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8127
Furtun supracurgere combustibil VOLKSWAGEN GOLF VI (5K1) - Cod intern: W20147099 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
Furtun supracurgere combustibil VOLKSWAGEN GOLF VI Variant (AJ5) - Cod intern: W20147099 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
Furtun supracurgere combustibil SKODA OCTAVIA (1Z3) - Cod intern: W20147099 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
Furtun supracurgere combustibil SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) - Cod intern: W20147099 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
82 lei
Autoeshop
8127
audi a3 2006
din categoriaRampa retur injectoare
.Rampa de retur a injectoarelor este dintr-un material plastic sau cauciuc, material rezistent in contact cu produsele petroliere cum ar fi benzina sau motorina. Rolul rampei de retur de la injectoare este de a colecta motorina in surplus din fiecare injector si de a asigura intoarcerea ei in rezervor. O defectiune la acest sistem relativ simplu poate duce la un incendiu sau la pierderi masive de carburant. Se intampla de multe ori ca rampa de retur a injectoarelor sa fie deteriorata de mecanici atunci cand se intervine in zona ei pentru diverse lucrari. Presiunea in aceasta rampa este mica, motiv pentru care nu cedeaza datorita acesteia, timpul sau demontarea repetata duc la deterioarea ei.