Preț (lei)
Vânzător
187 lei
Pieseautodetop
3392
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A3 (8P1) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
133 lei
Pieseautodetop
3392
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A3 Sportback (8PA) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), AUDI A8 limuzina (4D2, 4D8), AUDI A3 (8L1) - BERU ZM062
812 lei
Pieseautodetop
3392
83 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A3 (8L1) - Cod intern: W20205187 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
201 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A4 (8D2, B5) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), AUDI A3 (8L1), VW PASSAT limuzina (3B2) - HELLA 5DA 006 623-721
535 lei
Pieseautodetop
3392
Comutator aprindere SEAT CORDOBA limuzina (6K1, 6K2), AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW GOLF Mk III (1H1) - MOBILETRON IG-B018
138 lei
Pieseautodetop
3392
233 lei
Autoeshop
8127
233 lei
Autoeshop
8127
Unitate de control,sistem de aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), AUDI A8 limuzina (4D2, 4D8), VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) - TOPRAN 109 882
523 lei
Pieseautodetop
3392
233 lei
Autoeshop
8127
83 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), AUDI A6 limuzina (4A, C4), AUDI A8 limuzina (4D2, 4D8) - HELLA 5DA 006 623-771
514 lei
Pieseautodetop
3392
83 lei
Autoeshop
8127
83 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A6 Avant (4A, C4) - Cod intern: W20138823 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8127
83 lei
Autoeshop
8127
83 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A4 Avant (8E5, B6) - Cod intern: W20138823 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
83 lei
Autoeshop
8127
Comutator aprindere AUDI A4 limuzina (8D2, B5), VW POLO (6N1), VW POLO limuzina (6KV2) - BREMI 14051
652 lei
Pieseautodetop
3392
audi a3 2006
din categoriaAprindere electronica
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.