Marcă / Model
BMW
3
Citroen
2
Dacia
4
Ford
1
Jaguar
1
Land Rover
1
Mazda
1
Mercedes
23
Nissan
4
Opel
6
Peugeot
1
Renault
8
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
200 lei
BMWautodez
1064
Releu Bujii Bmw 2.0 Diesel Motor B47 Cod 8514120 X1 X2 X3 X4 X5 X6 F30 F34 F36 F10 F20 F21 G30 G31 G01 G02 Etc. Dezmembrez Bmw X4 F26 2.0 D Motor B47 Xdrive 4x4 Volan Stanga Bi-Xenon
150 lei
BMWautodez
1064
Releu Bujii Renault Nissan 1.5 Dci An 2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015 Cod 8200859243 Dezmembrez Renault Grand Scenic 1.5 Dci An 2009-2010-2011-2012 Manual 6+1 Trepte 2x4
100 lei
BMWautodez
1064
150 lei
BMWautodez
1064
100 lei
BMWautodez
1064
Releu Bujii Opel Movano Renault Master 3 2.3 Dci Euro 5 Motor M9T Cod 8200558438 - Dezmembrari Arad
100 lei
BMWautodez
1064
150 lei
BMWautodez
1064
Releu Bujii Bmw 2.0 D N47 Cod 8570087 F30 F31 F32 F36 F20 F21 F10 F11 X1 X3 X4 F25 F26 Dezmembrez Bmw - Dezmembrari Arad
200 lei
BMWautodez
1064
150 lei
BMWautodez
1064
Releu Bujii Renault Megane 2 Scenic 2 1.5 Dci Euro 4 Dezmembrez Renault Megane 2 1.5 Dci Euro 4
100 lei
BMWautodez
1064
150 lei
BMWautodez
1064
Releu Bujii Mercedes E Class W213 W238 GLC W253 X253 2.0 Cdi Motor 654.920 Cod A6549003300 Dezmembrez Mercedes GLC X253 W253 Volan Stanga Motor 654.920 - Dezmembrari Arad
200 lei
BMWautodez
1064
100 lei
BMWautodez
1064
Releu Bujii Opel 1.7 Cdti Euro 5 Motor A17DTR Astra H J Zafira B Meriva B Etc.
100 lei
BMWautodez
1064
250 lei
BMWautodez
1064
200 lei
BMWautodez
1064
aripa fata caroserie completa
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.