Preț (lei)
Vânzător
2518 lei
Pieseautodetop
3398
2518 lei
Pieseautodetop
3398
Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare VW GOLF VI Cabriolet (517) - METZGER 123280360
2518 lei
Pieseautodetop
3398
2518 lei
Pieseautodetop
3398
4547 lei
Pieseautodetop
3398
Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare VW JETTA VI combi (AJ5), VW GOLF VI Cabriolet (517) - EIBACH E90-85-022-07-22
4547 lei
Pieseautodetop
3398
Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare AUDI A3 Sportback (8PA), VW GOLF VI Cabriolet (517) - EIBACH E95-15-007-07-22
4547 lei
Pieseautodetop
3398
4547 lei
Pieseautodetop
3398
Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare VW JETTA VI combi (AJ5), VW GOLF VI Cabriolet (517) - EIBACH E90-85-022-05-22
4547 lei
Pieseautodetop
3398
4547 lei
Pieseautodetop
3398
4033 lei
Pieseautodetop
3398
Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare SEAT ALTEA (5P1), SKODA LAURA (1Z3), SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) - METZGER 118280069
5042 lei
Pieseautodetop
3398
4033 lei
Pieseautodetop
3398
Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare SEAT ALTEA (5P1), SKODA LAURA (1Z3), SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) - METZGER 118280089
5042 lei
Pieseautodetop
3398
Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare SEAT ALTEA (5P1), SKODA LAURA (1Z3), SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) - METZGER 118280088
5042 lei
Pieseautodetop
3398
5042 lei
Pieseautodetop
3398
4033 lei
Pieseautodetop
3398
amortizor vw golf vi cabriolet
din categoriaAnsamblu amortizor arc
.Ansamblul amortizor arc este o componenta a suspensiei formata dintr-un amortizor si un arc. Acest ansamblu are rolul de a amortiza trecerea peste denivelari a unui autoturism si de a pastra cat mai ferm roata pe carosabil. Un astfel de ansamblu are un rol si la franarea sau accelerarea autoturismului, mentinand roata lipita de carosabil. Se recomanda schimbarea in pereche, insotita de protectiile de praf si de tampoanele de cauciuc ale amortizorului. Majoritatea producatorilor recomanda schimbarea lor la un interval de 90000 de km. Chiar daca un amortizor nu a curs, acesta poate fi defect, poate duce la un control greoi al autoturismului, la balansarea lui in momentul unui viraj sau chiar la uzura neuniforma a anvelopei.