Preț (lei)
Vânzător
590 lei
Pieseautodetop
3393
39 lei
Autoeshop
8136
Supapa control presiune combustibil PEUGEOT 406 (8B) - Cod intern: W20160176 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8136
437 lei
Pieseautodetop
3393
39 lei
Autoeshop
8136
Supapa control presiune combustibil CITROEN BERLINGO (MF) - Cod intern: W20160176 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8136
Supapa control, presiune combustibil RENAULT CLIO (B/C57_, 5/357_), Citroen XANTIA (X1), PEUGEOT 106 (1A, 1C) - MEAT & DORIA 75015
129 lei
Pieseautodetop
3393
39 lei
Autoeshop
8136
Supapa control presiune combustibil CITROEN XSARA cupe (N0) - Cod intern: W20160176 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
Supapa control presiune combustibil FIAT BRAVO I (182) - Cod intern: W20160176 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
Supapa control, presiune combustibil RENAULT CLIO (B/C57_, 5/357_), PEUGEOT 806 (221), Citroen XANTIA (X1) - BOSCH 0 280 160 560
108 lei
Pieseautodetop
3393
Supapa control presiune combustibil PEUGEOT RANCH caroserie (5) - Cod intern: W20160176 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
Supapa control presiune combustibil RENAULT KADJAR - Cod intern: W20160176 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
Supapa control presiune combustibil RENAULT LAGUNA cupe (DT0/1) - Cod intern: W20160176 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
Supapa control presiune combustibil PEUGEOT 406 cupe (8C) - Cod intern: W20160176 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
39 lei
Autoeshop
8136
alfa romeo 156 fabricatie 1999
din categoriaRegulator presiune
.Regulatorul de presiune al benzinei este o piesa electrica sau mecanica ce are grija ca presiunea pompei de benzina sa nu depaseasca o anumita valoare. Mai precis, cand regulatorul de presiune simte ca benzina vine spre rampa de injectoare cu o presiune mai mare, ca intoarce o parte din benzina inapoi in rezervor, astfel incat benzina sa vina constant la valoarea care trebuie. La fel, un regulator de presiune poate fi reglat sa dea o presiune mai mare, la masinile performante.