Județ
Preț (lei)
Vânzător
261 lei
TopTechAuto
867
481 lei
TopTechAuto
867
Pompa combustibil Citroen RELAY bus (230P), LANCIA KAPPA (838A), ALFA ROMEO 145 (930) - PIERBURG 7.02701.56.0
469 lei
Pieseautodetop
3393
376 lei
Autoeshop
8136
625 lei
TopTechAuto
867
POMPA REZERVOR ALFA ROMEO 145 (930_) 1.9 JTD (930.A4B) 105cp PIERBURG 7.02701.56.0 1999 2000 2001
357 lei
TopTechAuto
867
Pompa combustibil FIAT MULTIPLA (186) - Cod intern: W20061076 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
376 lei
Autoeshop
8136
357 lei
TopTechAuto
867
376 lei
Autoeshop
8136
261 lei
TopTechAuto
867
POMPA COMBUSTIBIL PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 90 2.0 HDI 110 109cp 90cp MAGNETI MARELLI 313011300075 1999 2000 2001 2002 2003 2004
261 lei
TopTechAuto
867
376 lei
Autoeshop
8136
POMPA COMBUSTIBIL CITROEN XANTIA (X1_, X2_) 2.0 HDI 90 2.0 HDI 109 109cp 90cp MAGNETI MARELLI 313011300075 1999 2000 2001 2002 2003
261 lei
TopTechAuto
867
POMPA COMBUSTIBIL CITROEN XANTIA Break (X1_, X2_) 2.0 HDI 90 2.0 HDI 109 109cp 90cp MAGNETI MARELLI 313011300075 1999 2000 2001 2002 2003
261 lei
TopTechAuto
867
376 lei
Autoeshop
8136
261 lei
TopTechAuto
867
POMPA COMBUSTIBIL PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90 2.0 HDI 110 109cp 90cp MAGNETI MARELLI 313011300075 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004
261 lei
TopTechAuto
867
376 lei
Autoeshop
8136
261 lei
TopTechAuto
867
POMPA COMBUSTIBIL FIAT PUNTO (188_) 1.9 JTD 80 (188.237, .257, .337, .357) 1.9 JTD 1.3 JTD 16V 101cp 70cp 80cp 86cp MAGNETI MARELLI 313011300075 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
261 lei
TopTechAuto
867
376 lei
Autoeshop
8136
383 lei
TopTechAuto
867
POMPA REZERVOR FIAT PUNTO (188_) 1.9 JTD 1.9 JTD 80 (188.237, .257, .337, .357) 1.3 JTD 16V 101cp 70cp 80cp 86cp PIERBURG 7.02701.55.0 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
383 lei
TopTechAuto
867
376 lei
Autoeshop
8136
261 lei
TopTechAuto
867
alfa romeo 156 fabricatie 1999
din categoriaPompa rezervor
.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.