Preț (lei)
Vânzător
41 lei
Pieseautodetop
3394
51 lei
TopTechAuto
871
Supapa admisie ALFA ROMEO 156 Sportwagon 932 TRW Engine Component 291114
31 lei
BesoiuPieseAuto
4699
31 lei
PieseAutoBesoiu
1537
Supapa admisie ALFA ROMEO 156 (932) (1997 - 2005) TRW Engine Component 291113 piesa NOUA
45 lei
AutopiesaRO
10723
45 lei
AutopiesaRO
10723
26 lei
PieseAutoSuceava
5309
Supapa admisie SAAB 9-5 limuzina (YS3E), ALFA ROMEO 156 (932), SAAB 9-5 combi (YS3E) - TRW Engine Component 291114
42 lei
Pieseautodetop
3394
20 lei
Pieseautodetop
3394
Supapa admisie ALFA ROMEO 156 Sportwagon 932 TRW Engine Component 291113
32 lei
BesoiuPieseAuto
4699
Supapa admisie SAAB 9-5 limuzina (YS3E), ALFA ROMEO 156 (932), SAAB 9-5 combi (YS3E) - IPSA VL139000
116 lei
Pieseautodetop
3394
Supapa admisie ALFA ROMEO 156 Sportwagon 932 TRW Engine Component 291113
32 lei
PieseAutoBesoiu
1537
39 lei
AutopiesaRO
10723
39 lei
AutopiesaRO
10723
Supapa admisie Partea de admisie (60814605 LANCIA) ALFA ROMEO,DR,FIAT,LANCIA,OPEL,SAAB,SUZUKI,VAUXHALL
58 lei
PieseAutoSuceava
5309
130 lei
Pieseautodetop
3394
Supapa admisie ALFA ROMEO 156 Sportwagon 932 TRW Engine Component 291114 PieseDeTop
54 lei
Pieseautodetop
3394
alfa romeo 156 2 4
din categoriaSupapa admisie
.Supapele sunt elementele care inchid si deschid orificiile de trecere a amestecului combustibil in cilindrii motorului si in afara acestora: supapele de admisie permit intrarea amestecului combustibil din galeria de amisie, iar cele de evacuare permit iesirea gazelor arse catre galeria de evacuare. Supapele sunt formate dintr-o tija cilindrica si un taler care opreste efectiv trecerea gazelor prin asezarea etansa pe scaunul supapei. Supapele sunt intens solicitate termic, mecanic si la uzura. Deoarece supapele de admisie sunt instalate in camera de ardere ele pot ajunge sa lucreze la temperaturi de 300-400 de grade Celsius si trebuie fabricate din materiale rezistente. In vederea imbunatatirii performantelor motoarelor se opteaza adeseori pentru marirea numarului de supape aferente fiecarui cilindru, cea mai uzuala varianta actuala fiind cea cu 4 supape pe piston. Inlocuirea supapelor unui motor presupune cunostinte solide de mecanica si accesul la o serie de scule si echipamente speciale.