Județ
Preț (lei)
Vânzător
319 lei
TopTechAuto
1013
244 lei
TopTechAuto
1013
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente AUDI A4 (8E2, B6), AUDI A4 Avant (8E5, B6), VW MULTIVAN Mk V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) - METZGER
409 lei
Pieseautodetop
3410
RELEU BUJII AUDI A4 B7 Avant (8ED) MEYLE 114 880 0003 2004 2005 2006 2007 2008
319 lei
TopTechAuto
1013
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente AUDI A4 (8E2, B6), AUDI A4 Avant (8E5, B6), VW MULTIVAN Mk V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) - HCO 13
409 lei
Pieseautodetop
3410
244 lei
TopTechAuto
1013
319 lei
TopTechAuto
1013
319 lei
TopTechAuto
1013
RELEU BUJII AUDI A6 C7 Avant (4G5, 4GD) BOSCH 0 281 003 085 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
244 lei
TopTechAuto
1013
244 lei
TopTechAuto
1013
a4 b8 avant
din categoriaReleu bujii
Mitsubishi
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.