Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
Unitate de control bujii incandescente AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
Unitate de control bujii incandescente AUDI A4 Allroad (8KH, B8) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8280
Unitate de control bujii incandescente AUDI A4 (8K2, B8) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
Unitate de control bujii incandescente SEAT EXEO (3R2) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
Unitate de control bujii incandescente SEAT LEON (5F1) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
Unitate de control bujii incandescente AUDI A3 Sportback (8PA) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8280
Unitate de control bujii incandescente VOLKSWAGEN PASSAT (3C2) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
Unitate de control bujii incandescente AUDI A5 Cabriolet (8F7) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
Unitate de control bujii incandescente AUDI A6 (4G2, C7, 4GC) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
Unitate de control bujii incandescente VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3G5) - Cod intern: W20123086 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
324 lei
Autoeshop
8280
a4 b7 2.0 bpw
din categoriaReleu bujii
Cluj. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.